ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دیجی دکی الکامپ ۹۷
تکنولوژی

آشنایی با استارتاپ دیجی دکی در الکامپ ۹۷

استارتاپ‌های متنوعی در نمایشگاه الکامپ امسال حضور دارند، اما بعضی به خاطر خدمات خاص خود در میان سایر شرکت‌کنندگان متمایز شده‌اند. یکی از این استارتاپ‌ها که توجه بسیاری را در نمایشگاه امسال به خود جلب ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

استارتاپ‌های متنوعی در نمایشگاه الکامپ امسال حضور دارند، اما بعضی به خاطر خدمات خاص خود در میان سایر شرکت‌کنندگان متمایز شده‌اند. یکی از این استارتاپ‌ها که توجه بسیاری را در نمایشگاه امسال به خود جلب کرده خدمات تعمیر گوشی‌های موبایل را در محل ارائه می‌دهد.

استارتاپ دیجی دکی از متخصصان و تعمیرکارانی تشکیل شده که با حضور در محل، گوشی موبایل‌تان را دریافت و مشکلات فنی آن را برایتان برطرف می‌کنند. در واقع با وجود این استارتاپ شاید دیگر نیازی به مراجعه حضوری به تعمیرگاه‌ها نداشته باشید و همین موضوع می‌تواند در صرفه‌جویی وقت شما بسیار مؤثر باشد.

دیجی دکی الکامپ ۹۷

صادقی، تعمیرکار 21 ساله دیجی دکی در مصاحبه با دیجیاتو می‌گوید که از طریق این استارتاپ تعمیر گوشی‌های موبایل را فرا گرفته و در حال حاضر در این شرکت مشغول به کار است. او در خصوص خدمات دیجی دکی می گوید:

روش کار دیجی دکی به این صورت است که که کارشناس، در محل حاضر شده و گوشی شما را تعمیر می‌کند. البته کار ما بیشتر تعویض قطعات است تا تعمیر. اگر بورد دستگاه شما مشکلی پیدا کرده باشد، تعمیرکار ما در محل می‌تواند به رفع این مشکل بپردازد. همچنین ما یک سیستم ارجاع به کارگاه هم داریم که در این روش گوشی با رضایت کاربر به تعمیرگاه‌های ما در سطح شهر منتقل شده و در آنجا سرویس می‌شود. در نهایت و از طریق اپلیکیشن، زمان آماده شدن دستگاه برای تحویل و هزینه‌های تعمیر به کاربر اعلام خواهد شد.

صادقی مزیت دیجی دکی را صرفه‌جویی در وقت قلمداد می‌کند و می‌گوید که با این روش، شاید دیگر نیازی به مراجعه حضوری به تعمیرگاه‌ها نداشته باشید. همچنین بر خلاف شرکت‌های گارانتی، دیجی دکی با ارائه یک فاکتور معتبر تعمیرات دستگاه کاربر را تا یک ماه تضمین می‌کند که می‌تواند در افزایش اطمینان به کار این استارتاپ بسیار مؤثر باشد.

جالب است بدانید که دیجی دکی در ابتدا کارش را با مشاوره تلفنی رایگان آغاز کرده و راهنمایی‌ها را پای تلفن به مشتریانش ارائه می‌کرده که طبیعتا کار دشوار و زمان‌بری بوده است. اما حالا و به لطف حضور متخصص در محل، امیدوار است که بتواند مؤثر تر از گذشته باشد و باری از دوش افرادی بردارد که برای تعمیرات فوری و مشکلات گوشی‌های موبایل، زمان کافی برای مراجعه به تعمیرگاه‌ها را ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی