ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طراحی می میکس 3 در نسخه جدید رابط کاربری MIUI فاش شد

به نظر می‌رسد شیائومی می میکس 3 تا شهریور ماه امسال به بازار جهانی موبایل عرضه گردد. به همین دلیل تا به حال شایعات و تصاویر زیادی از این موبایل منتشر شده اما به تازگی کمپانی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

به نظر می‌رسد شیائومی می میکس 3 تا شهریور ماه امسال به بازار جهانی موبایل عرضه گردد. به همین دلیل تا به حال شایعات و تصاویر زیادی از این موبایل منتشر شده اما به تازگی کمپانی چینی نسخه جدید رابط کاربری MIUI برای اندروید، موسوم به MIUI 10 را برای برخی از موبایل‌هایش فرستاده که در آنها اسکرین‌ شاتی از طراحی شیائومی می میکس 3 به چشم می‌خورد.

شیائومی Mi MIX 3

طبق تصویر لو رفته در رابط کاربری منحصر به فرد تولید کننده‌ی چینی، قرار است در سمت چپ این موبایل، یک کلید مخصوص هوش مصنوعی تعبیه شود.

چنین تکنیکی تا به حال توسط کمپانی چینی اتخاذ نشده و به نظر می‌رسد شیائومی می میکس 3 اولین موبایلی باشد که کلید مخصوص هوش مصنوعی آن در سمت چپ نمایشگرش قرار گرفته است.

شیائومی Mi MIX 3

علاوه بر این موبایل به نمایش گذاشته شده در این تصاویر، از حاشیه‌ های بسیار باریکی بهره می‌برد و کارشناسان به همین دلیل گمان می‌برند گوشی به نمایش گذاشته شده در رابط کاربری شیائومی می میکس 3 باشد.

ضمن اینکه شیائومی بی درنگ تصاویر یاد شده را حذف نکرده است و این مسئله نشان می دهد که این اسکرین شات‌ ها مربوط به گجتی است که در آینده‌ای نزدیک قرار است عرضه گردد.

شیائومی Mi MIX 3

پیش از این شایعه شده بود که موبایل یاد شده از یک دوربین جهنده و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره خواهد برد و بدین شکل قصد دارد نسبت نمایشگر به بدنه را تا آنجا که می‌تواند بالا ببرد.

این مسئله موجب خواهد شد که این مدل به موبایلی تقریباً بدون حاشیه تبدیل شود. جالب اینجاست که تصاویر به نمایش گذاشته شده در در رابط کاربری MIUI 10 تمامی شایعات پیشین درباره این موبایل را نیز تایید می‌کند.

گفته می‌شود این گوشی تا شهریورماه امسال به بازار تلفن‌های هوشمند عرضه خواهد شد.

 

تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی جدید Mi Mix 2S خبر از دستیار هوش مصنوعی جدید این شرکت می‌دهد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی