ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رینگتون
تکنولوژی

چگونه رینگتون رایگان برای موبایل خود پیدا کنیم؟

از رینگتون موبایل‌ خود خسته شدید؟ راحت‌ترین کار این است که یک راست به سراغ سایت‌های مطرح این حوزه بروید و یک رینگتون تازه بخرید. این کاریست که خیلی از ما انجام می‌دهیم و اغلب ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

از رینگتون موبایل‌ خود خسته شدید؟ راحت‌ترین کار این است که یک راست به سراغ سایت‌های مطرح این حوزه بروید و یک رینگتون تازه بخرید. این کاریست که خیلی از ما انجام می‌دهیم و اغلب حاضریم در ازای هزینه‌ای اندک راحتی بیشتری برای خود بخریم.

اما با کمی خرج کردن صبر و حوصله و گشت و گذار در سایت‌های جالبی که امروز معرفی می‌کنیم، می‌توانید رینگتون‌های خوب و جذابی برای موبایل‌های اندرویدی یا آیفون‌هایتان پیدا کنید. البته پیش از شروع هر کاری، دو نکته مهم وجود دارد که در ادامه به طور مفصل درباره‌شان بحث می‌کنیم.

آیا موبایل‌ها از هر رینگتونی پشتیبانی می‌کنند؟

در جواب این سوال باید بگویم اگر یک موبایل اندرویدی در دست دارید، مشکل خاصی پیش رویتان نیست. از آنجایی که اندروید از فرمت MP3 پشتیبانی می‌کند، فقط رینگتون مورد نظرتان را دانلود و از طریق تنظیمات، آن را به عنوان زنگ گوشی خود انتخاب کنید.

حتی در اندروید این امکان وجود دارد که رینگتون‌های خودتان را بسازید. برای این کار می‌توانید از اپ‌هایی مانند «برش آهنگ و ساخت زنگ» کمک بگیرید که استفاده از آن‌ها کار آسانی است و دردسر خاصی ندارند.

اما در طرف مقابل، شرایط کار با آیفون‌ها کمی پیچیده‌تر است. پیش‌تر نیز به طور مفصل یک مقاله کامل را به این موضوع اختصاص دادیم که چطور می‌شود هر آهنگی را به رینگتون آیفون‌ تبدیل کرد.

اگر آن مطلب را خوانده باشید حتما می‌دانید برای عوض کردن رینگتون آیفون‌ها باید چه مسیر پر پیچ و خمی را پشت سر بگذارید. اما اگر هم آیفون دارید و مطلبی که در موردش صحبت می‌کنم را هنوز مطالعه نکردید، حتما به سراغش بروید و پیش از شروع کار آن را به طور کامل بخوانید.

آیا دانلود کردن رینگتون از اینترنت امنیت ما را به خطر می‌اندازد؟

این سوالیست که برای خیلی‌ها پیش‌ آمده اما در پاسخ به آن باید گفت بستگی دارد از چه سایتی دانلود کنید. در حال حاضر اگر در فضای وب به دنبال رینگتون‌ها بروید، کلی سایت متقلب جلویتان سبز می‌شوند که مطمئنا با ورود به آن‌ها با مشکلات متعددی رو به رو خواهید شد. پیدا کردن اینکه چه سایتی ایمن است و چه سایتی متقلب، کار سختی نیست.

فقط باید کمی دقت به خرج داد تا گرفتار مسائل امنیتی مختلف نشد. مثلا به سایتی که مدام از شما پول درخواست می‌کند یا صفحه اصلی آن پر شده از تبلیغات گوناگون نباید راحت اعتماد کرد.

از طرف دیگر خیلی از این سایت‌ها یک روش عجیب‌تر برای فریب دادن مردم در پیش گرفته‌اند. آن‌ها می‌آیند و یک سری رینگتون خیلی جذاب در صفحه اصلیشان قرار می‌دهند و به شما می‌گویند که برای دانلود روی آن‌ها کلیک کنید. اما به محض کلیک روی گزینه دانلود، تازه می‌فهمید که اصلا خبری از آن رینگتون جذاب نیست و کامپیوترتان دارد یک نرم‌افزار عجیب و غریب را دریافت می‌کند.

در این شرایط به پسوند فایل‌ها خوب دقت کنید و حتما جلوی دانلود فایل‌هایی با پسوند exe یا msi را بگیرید. اصلا محال است رینگتونی پیدا شود که پسنوند msi یا exe داشته باشد. پس خوب حواستان را جمع کنید تا پای بدافزارها به سیستم‌هایتان باز نشود. با این حال پیدا کردن وبسایت‌هایی که بتوان به آن‌ها اعتماد کرد هم سخت نیست. در ادامه به معرفی چند مورد از این وبسایت‌ها می‌پردازیم.

Zedge

رینگتون

Zedge در اصل وبسایتی است که بیشمار رینگتون ساخته شده توسط کاربران را میزبانی می‌کند. با ورود به این سایت می‌توانید به دنبال هر رینگتونی که دوست دارید بگردید. اما متاسفانه وبسایت Zedge هیچ نوع سازماندهی خاصی برای سیستم جستجویش ندارد و فارغ از هر گونه دسته‌بندی برای رینگتون‌هاست.

همین موضوع کار با Zedge را کمی سخت کرده و نمی‌شود از طریق این وبسایت دسته بندی‌های خاص را زیر نظر گرفت و یک رینگتون مناسب با سلیقه شخصی پیدا کرد.

با این حال، جای شکرش باقیست که تیم Zedge با توسعه یک اپلیکیشن کاربردی با همین نام، توانسته در کنار بهبود وضعیت رابط کاربری، مشکل جستجو در میان دسته‌بندی‌ها را نیز برطرف کند. خوشبختانه اپلیکیشن Zedge هم برای اندروید و هم iOS در دسترس است و می‌توانید با نصب آن روی گوشی خود به بیشمار رینگتون مختلف دست پیدا کنید.

Notification Sounds

رینگتون

Notification Sounds از جمله وبسایت‌هایی نیست که در آن هر رینگتونی پیدا شود. در حقیقت Notification Sounds محلی است برای پیدا کردن رینگتون‌های ساده‌. آنقدر ساده که شاید بتوان رینگتون‌های موجود در آن را مشابه زنگ‌های پیش فرض موبایل‌ها دانست.

خوشبختانه Notification Sounds رابط کاربری خوبی دارد و برخلاف چیزی که در Zedge شاهدش بودیم، می‌توان در این وبسایت برای پیدا کردن رینگتون مناسب از تگ‌ها و دسته بندی‌های مختلف کمک گرفت.

Melofania

رینگتون

Melofania با ده‌ها ویژگی خوب و کاربردی یکی از بهترین وبسایت‌هایی است که می‌توانید برای پیدا کردن رینگتو‌ن های تازه به سراغش بروید. Melofania شما را در عمق دریای بیکرانی از رینگتون های مختلف و گوش نواز فرو می‌برد و دستتان را حسابی برای انتخاب یک زنگ موبایل تازه باز می‌گذارد.

طوریکه حتی قادر هستید از طریق امکانات متنوع Melofania، از دل ویدیوهای موجود در یوتوب یا موزیک‌هایی که در موبایل‌هایتان جمع کرده‌اید رینگتون‌ های تازه بیرون بکشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی