ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آشنایی با استارتاپ کاربوی در الکامپ ۹۷

درست مثل الکامپ سال گذشته، استارتاپ‌های خدماتی در نمایشگاه امسال هم حضور پر رنگی دارند. در الکامپ ۹۷ شاهد حضور استارتاپ‌هایی هستیم که خدماتی مثل کارواش و تعمیرات خودرو را در محل ارائه می‌کنند که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

درست مثل الکامپ سال گذشته، استارتاپ‌های خدماتی در نمایشگاه امسال هم حضور پر رنگی دارند. در الکامپ ۹۷ شاهد حضور استارتاپ‌هایی هستیم که خدماتی مثل کارواش و تعمیرات خودرو را در محل ارائه می‌کنند که حداقل در اکوسیستم استارتاپی کشور ما، حوزه جدیدی به شمار می‌آید.

یکی از این استارتاپ‌ها که با شعار حفاظت از محیط زیست به الکامپ ۹۷ آمده کاربوی نام دارد که برای خدمت‌رسانی سریع به رانندگان آغاز به کار کرده. با دانلود و نصب اپلیکیشن موبایل کاربوی می‌توانید در هر نقطه از شهر متخصصینی را خبر کنید تا خودرویتان را بدون آب و به وسیله مواد شوینده دوستدار محیط زیست در محل بشویند. همچنین انجام تعمیرات در محل هم یکی دیگر از خدماتی است که این استارتاپ به کاربرانش ارائه می‌دهد.

سبحان یزدجردی مدیر فنی و حسن حیدری فتحیان، مدیر اداری کاربوی.

سبحان یزدجردی، مدیر فنی مجموعه کاربوی در مصاحبه با دیجیاتو شیوه کار مجموعه کاربوی را این گونه شرح می‌دهد:

کاربوی خدماتی مثل کارواش بدون آب، خدمات لوکس خودرو، تعویض روغن، تعویض فیلترهای خودرو، تعویض لنت ترمز خودرو و همچنین تعویض باتری و پنچرگیری تیوب لس را ارائه می‌دهد که همه این خدمات در حال ارتقاء هستند. شرکت ما یک شرکت دانش‌بنیان است که استارت کارش را از آذر ماه پارسال زده و در حال حاضر حدود ۲۴ هزار کاربر از خدمات ما استفاده می‌کنند.

مدیر فنی کاربوی در ادامه می‌گوید که بعضی خدمات مجموعه برای اولین بار است که در الکامپ رونمایی می‌شوند که از میان آن ها به تعویض شمع، عیب‌یابی خودرو و بیمه خودرو اشاره می‌کند. کلیه نیروهای کاربوی نیز استخدام مجموعه هستند و آموزش‌های لازم را داخل شرکت می‌بینند. وقتی که مهارت‌هایشان مورد سنجش قرار گرفت، آنگاه وارد چرخه سرویس می‌شوند تا بتوانند در خدمت رسانی کیفیت مطلوب را به کاربر ارائه کنند.

با توجه به بحران خشکسالی در کشور ارائه خدمات کارواش در محل (آن هم بدون نیاز به آب) یکی از مزایای بزرگ کاربوی است که می‌تواند در آینده برگ برنده آن باشد. البته باید منتظر ماند و دید که کاربران تا چه حد از خدمات این استارتاپ در آینده استقبال به عمل می‌آورند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی