ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

V35 سیگنچر ادیشن
تکنولوژی

گوشی لوکس بعدی ال جی با قیمت 16 میلیون تومانی در راه است

ال جی در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود در هفته های آتی است، البته این بار قرار است شاهد رونمایی از محصول جدیدی با عرضه محدود و قیمت بسیار بالا ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

ال جی در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود در هفته های آتی است، البته این بار قرار است شاهد رونمایی از محصول جدیدی با عرضه محدود و قیمت بسیار بالا باشیم.

V35 Signature Edition احتمالاً قیمتی 16 میلیون تومانی خواهد داشت

این گوشی که V35 سیگنچر ادیشن نام گرفته، به عنوان جانشین V30 Signature Edition عرضه خواهد شد، مدلی که پیش از این در آذر ماه سال گذشته رونمایی شده بود. اما قیمت مدل پیش رو هوش از سرتان می برد. انتظار می ورد با یک گوشی 1790 دلاری طرف باشیم به عبارتی با نرخ غیر رسمی فعلی دلار معادل با بیش از 16 میلیون تومان.

V35 سیگنچر ادیشن
V30 Signature Edition

بدنه ای از جنس سرامیک زیرکونیوم گزینه احتمالی ال جی برای گوشی لوکس آتی

در این محدوده قیمت گوشی های دیگری از جمله مدل های پورشه دیزاین هواوی و نسخه لامبورگینی فایند اکس از شرکت اوپو حضور دارند. اما با خرید V35 سیگنچر ادیشن چه چیز اضافه ای نصیبتان می شود؟ یک گوشی V35 با حافظه داخلی 256 گیگابایتی در کنار رم 6 گیگابایتی. علاوه بر این ها احتمالاً بدنه این گوشی هم مشابه با V30 Signature Edition از جنس سرامیک زیرکونیوم خواهد بود.

البته گوشی های سیگنچر ادیشن ال جی در کره جنوبی محبوبیت بالایی دارند و در سال گذشته حتی پیش از رونمایی مدل پیشین، تمامی موجودی آن به فروش رفته بود.

این موضوع توضیح می دهد که چرا ال جی قصد دارد دوباره بر مسیر قبلی قدم گذارد. به نظر می رسد ال جی قصد دارد با گوشی های نسخه سیگنچر تحت برند محصولات خود با این نام، تصویری اعلا از کمپانی را در ذهن مخاطبان ایجاد کند و این در حالی است که این برند همچنان ضعیف تر از رقبایی از جمله اپل و سامسونگ عمل می کند.

با این حال برخی تحلیلگران اعتقاد دارند ال جی به سختی می تواند تصویر برند شرکت را با تنها معرفی محصولات نسخه محدود بهبود دهد.

 

تماشا کنید: با سومین کیت نینتندو لبو، آسمان و دریا و زمین زیر سلطه شماست

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی