ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بنچمارک تبلت گلکسی تب S4 سامسونگ
تکنولوژی

ویدیوی منتسب به گلکسی تب S4 پیش از رونمایی رسمی [تماشا کنید]

تا رویداد بعدی سامسونگ که انتظار می رود طی آن شاهد رونمایی از گلکسی نوت ۹ و گلکسی تب S4 باشیم، هنوز دو هفته باقی مانده اما همزمان با نزدیک شدن به این رویداد موج ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

تا رویداد بعدی سامسونگ که انتظار می رود طی آن شاهد رونمایی از گلکسی نوت ۹ و گلکسی تب S4 باشیم، هنوز دو هفته باقی مانده اما همزمان با نزدیک شدن به این رویداد موج افشای ویژگی های این محصولات نیز رو به افزایش است.

در جدیدترین نمونه از این موارد ویدیویی ۱۰ ثانیه ای منتسب به گلکسی تب S4 منتشر شده که بر اساس آن نسخه جدید تبلت سامسونگ فاقد کلید فیزیکی هوم بوده و حاشیه های نمایشگر در هر چهار طرف نیز کاهش یافته است. گرچه برخی عقیده داشتند که سامسونگ نمایشگرهای بی نهایت خود را به تبلت هایش نیز خواهد آورد، اما این مسئله محقق نشده که با توجه به لزوم استفاده از هر دو دست برای کار با تبلت ها چندان غیر منطقی به نظر نمی رسد.

در پنل عقب تنها یک دوربین معمولی و فلاش LED به چشم می خورد، بنابراین کمپانی کره ای برنامه ای برای تعبیه اسکنر اثر انگشت در گلکسی تب S4 ندارد.

این دستگاه ۱۰.۵ اینچی دارای پنل پشتی شیشه ای بوده و حداقل در دو رنگ سفید و مشکی به بازار راه پیدا خواهد کرد. به نظر می رسد این گجت ها به عنوان نمونه های دمو به چین منتقل شده اند، بنابراین عرضه تبلت ها بلافاصله پس از معرفی چندان بعید نخواهد بود.

بر اساس بنچمارک هایی که تاکنون از گلکسی تب S4 رویت شده نسل چهارم تبلت پرچمدار کره ای ها به چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۳۵ یا معادل اگزینوس آن به همراه ۴ گیگابایت رم و حداقل ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود.

در پنل جلویی نیز احتمالاً یک نمایشگر ۱۰.۵ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰ × ۲۵۶۰ پیکسل از نوع سوپر امولد و نسبت تصویر ۱۶:۱۰  جای می گیرد. از سوی دیگر انتظار می رود این تبلت به دوربین های اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی