ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حذف احتمالی جک هدفون از هر دو نسخه آیپد پرو ۲۰۱۸

به تازگی یک وبسایت ژاپنی به نقل از منابع آگاه زنجیره تولیدکنندگان اپل گزارش داده که دو نسخه آیپد‌ پرو ۲۰۱۸ بدنه های کوچکتری خواهند داشت و بدون جک ۳.۵ میلیمتری هدفون عرضه خواهند شد. ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

به تازگی یک وبسایت ژاپنی به نقل از منابع آگاه زنجیره تولیدکنندگان اپل گزارش داده که دو نسخه آیپد‌ پرو ۲۰۱۸ بدنه های کوچکتری خواهند داشت و بدون جک ۳.۵ میلیمتری هدفون عرضه خواهند شد.

این وبسایت گزارش می‌دهد که آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی ۲۴۷.۵ میلیمتر طول، ۱۷۸.۷ میلیمتر عرض و ۶ میلیمتر ضخامت خواهند داشت. این در حالی است که مدل ۱۲.۹ اینچی این گجت نیز ۲۸۰ میلیمتر طول، ۲۱۵ میلیمتر عرض و ۶.۴ میلیمتر ضخامت خواهد داشت.

پیش از این شایعه شده بود که کمپانی کوپرتینویی قصد دارد همانطور که با عرضه آیفون 10 حاشیه‌های موبایل‌هایش را باریک‌تر کرده بود، در طراحی آیپد‌ پرو ۲۰۱۸ نیز همان روند را در پیش گرفته و حاشیه‌های کمتری در آن تعبیه کند.

تا بدین شکل نمایشگر‌های بزرگتری را در آنها بکار برد و رضایت مخاطبین را جلب کند. علاوه بر این گفته شده که این آیپد پروها به همراه کلید هوم و دوربین TrueDepth عرضه خواهند شد تا قادر باشند از ویژگی Face ID نیز پشتیبانی کنند.

حال با گزارش سایت ژاپنی مذکور به نظر می‌رسد که این گجت‌ها فاقد جک ۳.۵ میلیمتری  هدفون خواهند بود و کمپانی کوپرتینویی قصد دارد آنها را از تبلت‌هایش هم حذف کند.

البته بر خلاف آیفون‌ها، اپل قرار نیست به همراه آیپد‌هایش یک آداپتور تبدیل پورت لایتنیگ به جک ۳.۵ میلیمتری عرضه کند و به نظر می‌رسد که چنین آداپتوری تا پایان سال میلادی هم عرضه نخواهد شد.

پیش از این گفته شده بود که جک هدفون به این دلیل از آیفون‌ها حذف شده بود که مقاومت آنها را در برابر آب بالا برده و فضای بیشتری برای باتری‌هایی بزرگتر محیا کند. حال مشخص نشده که تغییر استراتژی اپل در تولید آیپد‌هایش به دلایل مشابه قبلی بوده یا علت دیگری دارد.

با این حال آیپد‌ پرو ۲۰۱۸ به همراه پورت‌ اتصال هوشمند عرضه خواهد شد اما این پورت‌ها از قسمت کناری بدنه به نزدیکی پورت لایتنیگ و پایین این گجت منتقل شده‌اند.

 

تماشا کنید: چهار ویدئوی تبلیغاتی اپل برای نمایش قابلیت های آیفون 10 

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • SejiL
    SejiL | ۶ مرداد ۱۳۹۷

    پست خوبی بود. مرسی

    • امین قیاسی
      امین قیاسی | ۷ مرداد ۱۳۹۷

      ممنون از توجه شما

مطالب پیشنهادی