ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سوپر لیگ چین به فیفا 19 اضافه شد؛ جای خالی لیگ برتر ایران

سری فیفا همیشه به لایسنس کردن تعداد زیادی از تیم ها و رقابت های معتبر دنیای فوتبال شهره است. در چند سال گذشته و با پیشرفت این ورزش در کشورهای آسیایی و این موضوع که ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۹

سری فیفا همیشه به لایسنس کردن تعداد زیادی از تیم ها و رقابت های معتبر دنیای فوتبال شهره است. در چند سال گذشته و با پیشرفت این ورزش در کشورهای آسیایی و این موضوع که بخش مهمی از خریداران نسخه های سالانه فیفا را مردم فوتبال دوست آسیا تشکیل می دهند، الکترونیک آرتز همیشه مانور زیادی روی لیگ ها و تیم های ملی پر طرفدار این قاره داده است.

در حال حاضر، لیگ های عربستان، ژاپن و کره جنوبی به عنوان نمایندگان آسیا در فیفا 18 حضور دارند و حال قرار است تا در فیفا 19 شاهد اضافه شدن سوپر لیگ چین به این بازی باشیم. با توجه به سرمایه گذاری عظیم چین در ورزش فوتبال و ستارگان نام آشنای این ورزش که در لیگ این کشور توپ می زنند و از سمت دیگر جمعیت زیاد این کشور، این موضوع چندان دور از انتظار نبود.

البته باید به این نکته هم اشاره کرد که با اتکا به نظرسنجی های غیررسمی که در سایت های مختلف هواداری این فرنچایز انجام شده و جامعه کاربری بزرگ سری فیفا در ایران، هیچ زمانی حتی شایعه ای از اضافه شدن لیگ ایران به نسخه ای از فیفا در فضای مجازی منتشر نشده است.

فوتبال
تیم ملی ایران در آپدیت جام جهانی فیفا 18 حضور داشت.

البته این موضوع چندان عجیب نیست و به دلیل عدم حضور رسمی الکترونیک آرتز در ایران و رعایت نشدن قانون کپی رایت، حداقل نباید در کوتاه مدت انتظار رخ دادن چنین اتفاقی را داشته باشیم. البته تیم ملی ایران با لباس اصلی خود در آپدیت جام جهانی فیفا 18 حضور داشت.

فیفا 19 در تاریخ 6 مهر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد. در هفته ای که گذشته جدا از انتشار اولین تریلر رسمی از گیم پلی بازی، اطلاعات تازه ای از این عنوان منتشر شد که می توانید برای دسترسی به آن ها به این لینک مراجعه کنید.

نظر شما چیست؟ آیا احتمال اضافه شدن لیگ برتر ایران به نسخه های بعدی فیفا وجود دارد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۶ مرداد ۱۳۹۷

    کم کم روزی میرسه که از بودن نقشه ی ایران تو نقشه ی جهانی هم محروم میشیم

  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۶ مرداد ۱۳۹۷

    ? ? ? ? دلم سوخت

مطالب پیشنهادی