ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

هجدهمین نمایشگاه خودرو مشهد در راه است؛ نمایشی از پایمردان صنعت خودرو

در ماه های اخیر صنعت خودروسازی و همچنین قطعه سازی با مشکلات بسیاری همراه بوده به گونه ای که تولیدات بسیاری از فعالان این حوزه متوقف یا به حداقل رسیده است. این صنعت به دلایل ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۵

در ماه های اخیر صنعت خودروسازی و همچنین قطعه سازی با مشکلات بسیاری همراه بوده به گونه ای که تولیدات بسیاری از فعالان این حوزه متوقف یا به حداقل رسیده است. این صنعت به دلایل زیادی در معرض تهدیدات جدی قرار گرفته است و افراد فعال در آن هر روز با چالش های تعطیلی و ورشکستگی و بحران بیکاری کارگران خود روبرو می شوند. عدم تخصیص درست ارز برای واردات مواد اولیه به تمام صنایع تولیدی که نیاز به مواد اولیه دارند، آسیب وارد کرده‌ است که این موضوع صنعت خودروسازی و علی الخصوص قطعه سازان فعال در این صنعت را بیش از صنایع دیگر درگیر خود کرده است.
نمایشگاه خودرو

در این شرایط هجدهمین نمایشگاه خودرو و قطعات مشهد در روزهای  ۱۶ تا ۱۹ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این شهر برگزار خواهد شد و انتظار می رود که این نمایشگاه خودرو بتواند قدمی در راستای حل مشکلات فعالان صنعت خودروسازی بردارد. گفته می شود که رویکرد این نمایشگاه توانمند سازی بخش های داخلی است.

گروه بهمن، ایران خودرو، سایپا، چانگان، هایما، کارمانیا، سیف خودرو، کویر موتور و دیگر شرکت های قطعه ساز و صنایع وابسته به خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد حضور خواهند داشت. همچنین بیش تر شرکت کنندگان در این نمایشگاه، قصد عرضه محصولات خود با شرایط ویژه نمایشگاهی را داشته و در این دوره از نمایشگاه خودروی مشهد برای نخستین بار برندهای هایما و چانگان به صورت مستقیم از چین حضور خواهند داشت.

مریم ثابت، مدیر عامل شرکت ایده تجارت هرمس، مجری و برگزار کننده نمایشگاه در مصاحبه با خبرگزاری ها در این زمینه توضیح داده است که:

سعی تمام دولتمردان و مسئولان این است که به سمت داخلی سازی برویم و برپایی این قبیل نمایشگاه‌ها بسیار کمک کننده خواهد بود. مخصوصا در این نمایشگاه که قطعه سازان نیز حضور خواهند داشت و داخلی سازی باید از آنها شروع شود. هرچقدر در نمایشگاه ها بتوانیم انتقال تکنولوژی را به منظور داخلی سازی بهتر انجام دهیم، قطعا موفق‌تر خواهیم بود.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی