ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی هوشمند تاشو
تکنولوژی

هواوی احتمالاً گوشی هوشمند تاشو خود را زودتر از سامسونگ معرفی می کند

بر اساس گفته های تحلیلگران بازار و منابعی دیگر هواوی در تلاش است تا اولین تولید کننده ای باشد که گوشی هوشمند تاشو با نمایشگر قابل انعطاف را ارائه می کند. اکنون منابع چینی ادعا ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

بر اساس گفته های تحلیلگران بازار و منابعی دیگر هواوی در تلاش است تا اولین تولید کننده ای باشد که گوشی هوشمند تاشو با نمایشگر قابل انعطاف را ارائه می کند. اکنون منابع چینی ادعا کرده اند که این کمپانی به دنبال شکست دادن سامسونگ به واسطه ارائه کمی زودتر محصول مورد بحث است.

اکنون می دانیم که سامسونگ هم در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی هوشمند تاشو از سری گلکسی است. تحلیل گران بازار پیشبینی کرده اند که تعدا بسیار محدودی از این دستگاه با قیمت بالا عرضه خواهد شد.

گوشی هوشمند تاشو

بنا بر گمانه زنی ها گوشی گلکسی انعطاف پذیر سامسونگ با قیمت 1500 دلار و حتی شاید بیشتر از این روانه بازار شود. انتظار می رود گوشی مشابه هواوی نیز در همین حدود قیمت داشته باشد.

یادآوری می کنیم که پیش از این گفته شده بود گوشی هوشمند تاشوی آتی سامسونگ نیز قرار نیست با نام گلکسی X روانه بازارها شود، بلکه احتمالاً شاهد نام گلکسی F خواهیم بود. گمانه زنی شده بود که F احتمالاً به تا شونده بودن این گوشی (foldable) اشاره دارد و البته شاید هم منظور آینده (future) باشد و به محصولی آینده نگرانه اشاره داشته باشد.

گوشی هوشمند تاشو سامسونگ احتمالاً در رویداد CES در اوایل سال 2019 معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی