ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

راهنمای بتل پس فورتنایت سیزن پنج [قسمت اول: سه هفته اول]

تقریبا همه با بازی فورتنایت آشنا هستند و حتی اگر از طرفداران پر و پا قرص آن نباشند، آوازه این بازی را شنیده اند. در بازی فورتنایت هر چند ماه یک بار بسته ای از ...

مهران خاتمی
نوشته شده توسط مهران خاتمی | ۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

تقریبا همه با بازی فورتنایت آشنا هستند و حتی اگر از طرفداران پر و پا قرص آن نباشند، آوازه این بازی را شنیده اند. در بازی فورتنایت هر چند ماه یک بار بسته ای از محتوای مختلف به نام بتل پس (Battle Pass) عرضه می شود که در کنار دریایی از اسکین ها، ایموت ها و محتوای جدید و جذاب که هر بار روح تازه ای به بازی می دهد، روایتی داستانی هم به بازی اضافه می کند که خود باعث اضافه شدن المان های جدید به گیم پلی بازی می شود.

در هر بتل پس فورتانیت به صورت هفتگی چالش هایی برای بازیکنان طراحی می شود تا بازی را از یکنواختی خارج کند. بازیکنان می توانند با رد کردن این چالش ها ستاره دریافت می کنند و این ستاره های باعث افزایش لول بتل پس و آزاد شدن محتوای مختلف می شود. اکثر این چالش ها صرفا کشتن آدم ها با استفاده از سلاح های مختلف و در نواحی مختلف است ولی بعضی هم حالت معمایی دارند یا باید با گردش در مپ آنها را پیدا کنید.

در این مجموعه مقاله قصد داریم درباره همین چالش های معمایی صحبت کنیم تا زمانی که صرف گشتن در مپ می کنید کمتر شود و سریع تر بتوانید محتوای جدید بازی را تجربه کنید.

هفته اول

چالش ها:

  • باز کردن هفت صندوقچه در Snobby Shores:همانطور که از تیتر چالش مشخص است. شما باید به Snobby Shores بروید و هفته صندوقچه باز کنید. مشکل این است که تعداد زیادی برای انجام دادن این چالش در این محل فرود می آیند و این کار را کمی برای شما سخت می کند. در تصویر زیر می توانید محل صندوقچه های موجود در این مکان را ببینید و با استفاده از آن برای فرود خود برنامه ریزی کنید. همانطور که می بینید، ساختمان دوم از بالا پنج صندوقچه دارد و شما با فرود در این منطقه شانس بیشتری برای سریع تر تمام کردن چالش پیدا خواهید کرد.

  • پیدا کردن صاعقه ها در اطراف مپ: در این سیزن از بتل پس هم مطابق دیگر سیزن ها شما باید در اطراف مپ به دنبال اشیای مختلفی بگردید. این بار صاعقه هایی براق در اطراف مپ قرار داده شده ولی آنها روی سطح زمین نیستند و برای رسیدن به آنها باید با ساختن پله از سطح زمین فاصله بگیرید و آنها را دریافت کنید. برای کامل کردن چالش باید هفت صاعقه را پیدا کنید. مکان صاعقه ها روی نقشه زیر مشخص شده است.

  • پیدا کردن نقشه گنج در Risky Reels و دنبال کردن آن: در این فصل هم مانند فصل های گذشته باید هر هفته به دنبال گنج باشید. البته شما هنوز هم نیاز ندارید حتما نقشه گنج را پیدا کنید. خود گنج در Tomato Town و بالای ورودی تونل قرار دارد.

هفته دوم

  • انداختن توپ بسکتبال در سبد: زمین های بسکتبال و فوتبال همیشه بخشی از دنیای فورتنایت بودند ولی تا این سیزن صرفا جنبه ظاهری داشتند. در لول 11 بتل پس ایموت Toy برای بازیکن آزاد می شود و به شما اجازه می دهد در اطراف زمین های بسکتبال یا فوتبال توپی را پرتاب یا شوت کنید. شما باید در 5 زمین بسکتبال مختلف یک پرتاب 3 امتیازه موفق داشته باشید تا این چالش را تمام کنید.

  • گشتن میان یک واحه (برکه در کویر)، طاق سنگی و دایناسور: برای انجام این چالش باید به بخشی از نقشه بروید که در سیزن جدید تبدیل به کویر شده است. به نقطه مشخص شده در نقشه بروید. ستاره در کنار یک تخته سنگ و چند کاکتوس قرار گرفته.

هفته سوم:

  • دنبال کردن نقشه گنج در Flush Factory:برای پیدا کردن گنج ثبت شده در این نقشه گنج باید به بالای کوه میان Salty Springs و Fatal Fields بروید. خانه ای که در کنار آن یک کامیون بستنی فروشی قرار گرفته را پیدا کرده و اطراف آن را به دنبال ستاری جستجو کنید.

  • شلیک کردن به 5 کفتر سنگی: این بار بازی شما را به زمان میکرو و تفنگ همراه آن می برد. در اطراف نقشه (نقاط D8 ،B3 ،E4 ،J4 ،G3 و I10) چند سلاح مختلف قرار گرفته. با فعال کردن این سلاح ها کفترهایی سنگی به هوا پرتاب می شوند و شما باید به آنها شلیک کنید. با شلیک به پنج کفتر در نقاط مختلف می توانید این چالش را کامل کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی