ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Hyundai-Genesis_G90_2017
خودرو

درخشش کره ای ها در ارزیابی APEAL جی دی پاور؛ جنسیس جذاب تر از پورشه و ب ام و

وقتی هیوندای در سال 2007 از کانسپت جنسیس رونمایی کرد، کمتر کسی فکر می کرد که این خودروی مفهومی روزی پایه گذار یک برند لوکس شود. اگر چه از زمان مستقل شدن جنسیس تنها سه ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۱:۰۰

وقتی هیوندای در سال 2007 از کانسپت جنسیس رونمایی کرد، کمتر کسی فکر می کرد که این خودروی مفهومی روزی پایه گذار یک برند لوکس شود. اگر چه از زمان مستقل شدن جنسیس تنها سه سال می گذرد، اما این برند نوپا پله های ترقی را با سرعتی بسیار زیاد پشت سر گذاشته و در حال اوج گرفتن در بازار خودروهای لوکس است.

کانسپت هیوندای جنسیس که در سال 2007 معرفی شد
کانسپت هیوندای جنسیس که در سال 2007 معرفی شد

نتایج تحقیق APEAL موسسه جی دی پاور که اخیرا منتشر شده، نشان می دهد کره ای ها در مسیر درستی حرکت کرده و تاکنون در جلب رضایت مشتریان بسیار موفق بوده اند.

بر اساس نتایج این تحقیق جنسیس با 884 امتیاز از 1000 امتیاز ممکن، عنوان جذاب ترین و پر رضایت برند خودرویی را در ایالات متحده کسب کرده است. جی دی پاور تعداد کم مشکلات گزارش شده توسط مشتریان، کیفیت بالای مواد به کار رفته و سواری جذاب را جزو فاکتورهای کلیدی در موفقیت جنسیس نامیده است.

بعد از جنسیس پورشه تنها با یک امتیاز اختلاف در رده دوم ایستاده؛ رده های سوم تا دهم نیز نیز به ترتیب به ب ام و، لینکلن، مرسدس بنز، آئودی، ولوو، کادیلاک، لندرور و لکسس رسیده اند.

آنطور که جی دی پاور اعلام کرده برندهای داج، جیپ، تویوتا و میتسوبیشی بیشترین بهبود را نسبت به سال قبل داشته اند. البته علی رغم این بهبودها، برندهای مذکور کماکان در انتهای جدول رده بندی جا خوش کرده اند.

2018 jd power apeal

مدل های سواری برتر ارزیابی جی دی پاور APEAL در کلاس های مختلف
مدل های شاسی بلند، پیکاپ و ون برتر ارزیابی جی دی پاور APEAL در کلاس های مختلف

از میان برندهای غیر لوکس، شورولت و GMC عملکردی بهتر از رقبا داشته و بطور مشترک با امتیاز 826 بالاتر از سایر برندهای عادی قرار گرفته اند.

پیشتر برند جنسیس از ارزیابی کیفیت اولیه موسسه جی دی پاور نیز سربلند بیرون آمده بود. در این ارزیابی کیا و هیوندای نیز بسیار خوب عمل کرده و در رده های بالایی جدول ایستاده بودند.

Genesis G70

بد نیست به این نکته اشاره کنیم که سدان G70 اخیرا توانسته نظر مثبت بسیاری از نشریات را به خود جلب کند. این سدان کامپکت رقیب مستقیم ب ام و سری 3 محسوب می شود.

شایان ذکر است در ارزیابی APEAL جی دی پاور 90 فاکتور گوناگون در ده دسته و در دوره سه ماهه ابتدایی مالکیت مورد بررسی قرار می گیرند. این دسته ها عبارتند از:

  1. نمای خارجی
  2. صندلی ها
  3. کابین
  4. دینامیک رانندگی
  5. جاداری و میزان فضا
  6. موتور و گیربکس
  7. میزان مصرف سوخت
  8. میزان دید و ایمنی
  9. سیستم های گرمایشی، سرمایشی و تهویه مطبوع (HVAC)
  10. سیستم صوتی، ارتباطات، سرگرمی و مسیریابی (ACEN)

به گفته جی دی پاور، ارزیابی APEAL در کل ارتباط عاطفی و میزان هیجانی را که مالکین با خودروهای خود تجربه می کنند، بررسی می نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • pouria zizo
    pouria zizo | ۹ مرداد ۱۳۹۷

    #رویا

  • Shahinbarfi
    Shahinbarfi | ۸ مرداد ۱۳۹۷

    حسرت

مطالب پیشنهادی