ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Home Workout؛ در خانه به اندام ایده‌آل خود برسید

اگر از شما بپرسند مهمترین چیز در زندگی را نام ببرید، شاید جواب‌های مختلفی داشته باشید. از آسایش و رفاه گرفته تا امنیت شغلی. اما با کمی تفکر شاید هیچ جوابی به اندازه‌ی سلامتی درست ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

اگر از شما بپرسند مهمترین چیز در زندگی را نام ببرید، شاید جواب‌های مختلفی داشته باشید. از آسایش و رفاه گرفته تا امنیت شغلی. اما با کمی تفکر شاید هیچ جوابی به اندازه‌ی سلامتی درست نباشد. موضوعی که در صورت نبودش داشتن همه‌ی دنیا هم آنچنان ارزشی ندارد.

ورزش کردن یکی از بهترین راه‌های به دست آوردن سلامتی به شمار می‌رود. اما در دنیایی که لحظه‌ای نمی‌توان زمان را از دست داد، وقتی برای رفتن به باشگاه‌های ورزشی باقی نمی‌ماند و یا شاید در این گرانی پرداخت هزینه‌های آنچنانی برای ورزش کردن در اولویت‌ نباشد.

اپلیکیشن Home Workout همین مشکلات را مد نظر قرار داده و تلاش کرده همه بتوانند با بهترین حرکات ورزشی و بدون نیاز به وسایل گران قیمت به راحتی به اندام ایده آل خود برسند. اپلیکیشنی که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

اپلیکیشن Home Workout

نرم افزار Home Workout مثل یک مربی حرفه‌ای ورزشی عمل می‌کند که انگار به صورت اختصاصی در خدمت شماست تا با انجام صحیح حرکات ورزشی به اندام ایده‌ آل خود برسید. البته این مربی از تکرار مدام توضیحات هرگز خسته نمی‌شود و انجام چالش‌ها توسط شما تنها دغدغه‌اش به شمار می‌رود.

این نرم افزار روش‌های زیادی برای برایتان در نظر گرفته. مثلا بعد از نصب و ورود به برنامه می‌توانید بخش بندی‌های مختلف آن را مشاهده کنید که هرکدام حاوی حرکاتی برای بخش خاصی از بدن شماست. هر بخش سه سطح ابتدایی، متوسط و حرفه‌ای را شامل می‌شود که همانطور که از اسمشان پیداست تاثیرات متفاوتی خواهند داشت.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این اپلیکیشن، چالش 7X4 آن محسوب می‌شود. همانطور که احتمالا از نام آن متوجه شدید این بخش شما را به چالشی ۲۸ روزه دعوت می‌کند. این چالش دو بخش دارد که یکی از آن‌ها تمرکزش روی پایین تنه و دیگری تمام بدنتان را به چالش می‌کشد. بعد از شروع این چالش شما باید هر روز حرکات پیشنهادی اپلیکیشن را انجام دهید تا شاهد تغییرات چشمگیری در اندامتان باشید.

اپلیکیشن Home Workout

برای انجام هریک از حرکات، می‌توانید نوع صحیح انجام دادن هر آیتم را مشاهده کنید. در کنار عنوان هر آیتم، هم توضیحات مربوط به انجام صحیح حرکت ورزشی نوشته شده و هم اینکه در صورتی که علاقمند باشید، می‌توانید با لینک شدن به سایت یوتوب انجام هر حرکت توسط ورزشکاران مطرح دنیا را مشاهده کنید تا از صحیح انجام دادن هر آیتم اطمینان داشته باشید.

موضوعی که این مربی الکترونیکی را جذابتر و دوست داشتنی تر می‌کند پیگیری مداوم اپلیکیشن از انجام حرکات ورزشی شماست که باعث می‌شود انگیزه‌ی بیشتری برای پیگیری و انجام حرکات ورزشی داشته باشید.

امکان ایجاد اهداف هفتگی به صورت کاملا دلخواه یکی دیگر از امکانات این اپلیکیشن به شمار می‌رود. با ورود به این بخش شما می‌توانید تعداد روز‌هایی که برای ورزش کردن در نظر گرفته‌اید و همچنین روز شروع ورزش را مشخص کنید.

اپلیکیشن Home Workout

به طور کلی این اپلیکیشن یک مربی الکترونیکی بسیار قابل اطمینان است که حرکات ارائه شده در آن مورد تایید مربیان مجرب دنیا قرار دارد. اپلیکیشن Home Workout حتی می‌تواند به شما گزارشی از علمکردتان ارائه کند و کافیست هر زمان که می‌خواهید قد و وزن خود را وارد کنید تا شاخص BMI‌ بدن خود را از آن دریافت کنید.

این اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار دارد و بازخورد‌های به شدت مثبتی نیز دریافت کرده. این اپلیکیشن با تعداد دانلود‌های بسیار بالا یکی از نرم افزار‌های ورزشی مورد اطمینان دنیاست که می‌تواند شما را به رویای داشتن اندامی ایده‌آل نزدیک کند.

Home Workout

Home Workout

سازنده: ABISHKKING LIMITED قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 59.1/15 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی