ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت 9
تکنولوژی

تصاویری از اجزای داخلی گلکسی نوت 9 منتشر شد

گلکسی نوت 9 هفته آینده، در 18 مرداد ماه رونمایی خواهد شد و تاکنون بسیاری از جزئیات آن مشخص شده. حالا تصاویری از قطعات داخلی آن منتشر شده است. تصاویر اجزا در یک وبسایت تعمیرات ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

گلکسی نوت 9 هفته آینده، در 18 مرداد ماه رونمایی خواهد شد و تاکنون بسیاری از جزئیات آن مشخص شده. حالا تصاویری از قطعات داخلی آن منتشر شده است.

تصاویر اجزا در یک وبسایت تعمیرات آنلاین مشاهده شده و شامل دوربین سلفی، ماژول دوربین اصلی دوگانه، حسگر مجاورت و کابل انعطاف پذیر شارژ است.

دو مورد از این قطعات اشاره به شماره مدل SM-N9600 گلکسی نوت 9 دارند. در ادامه می توانید تصاویر مربوط به این 4 قطعه را مشاهده نمایید:

علاوه بر این سامسونگ در بیانیه ای رسمی اشاره ای به گلکسی نوت بعدی داشته، علی رغم اینکه به نام نوت 9 اشاره نشده اما می توان این گونه برداشت کرد که منظور همین گوشی است:

«در 9 آگوست (18 مرداد ماه) در نیویورک، سامسونگ الکترونیک از دستگاهی رونمایی می کند که به شما امکان می دهد بیشترین بهره را در هر کاری که انجام می دهید از آن ببرید. جدیدترین [ویژگی] افزوده شده به اعلاترین رده خانواده گلکسی از دورن بهینه سازی شده تا [این گوشی] با فناوری هایی که موجب افزایش قدرت، کارایی و سرعت گوشی های هوشمند می شوند با زندگی پر مشغله کاربران هماهنگ باشد. این پیشرفت ها جدیدترین پرچمدار سامسونگ را به قدرتمندترین پرچمدار و تنها دستگاهی بدل می کند که برای مدیریت کارها، بازی و هر چیز دیگری نیاز دارید».

بنا بر گمانه زنی ها گلکسی نوت 9 از نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن 1440 در 2960 پیکسل بهره خواهد برد، به چیپست اگزینوس 9810 یا اسنپدراگون 845 مجهز خواهد شد و 6 یا 8 گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

باتری پرچمدار آتی سامسونگ 4000 میلی آمپر ساعتی است و قلم S Pen این بار به بلوتوث مجهز شده و قابلیت های پیشرفته تری را ارائه می دهد. دوربین اصلی به دو حسگر 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f1.5 و f2.4 مجهز شده و سامسونگ اندروید 8.1 را برای آن در نظر گرفته است.

هر آنچه از گلکسی نوت 9 پیش از رونمایی رسمی می دانیم را می توانید در مطلب ویژه دیجیاتو مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی