ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ارزهای مجازی
تکنولوژی

دبیر شورای عالی فضای مجازی: ارزهای مجازی احتمالا به زودی قانونی می‌شوند

روز گذشته در نمایشگاه الکامپ از وزیر ارتباطات درباره ارزهای مجازی پرسیدیم و او مثل همیشه با رویکردی مثبت درباره آنها سخن گفت و ابراز امیدواری کرد که این ارزها در ایران قانونی شوند. حالا ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۷

روز گذشته در نمایشگاه الکامپ از وزیر ارتباطات درباره ارزهای مجازی پرسیدیم و او مثل همیشه با رویکردی مثبت درباره آنها سخن گفت و ابراز امیدواری کرد که این ارزها در ایران قانونی شوند. حالا امروز هفتم مرداد ماه «سید ابوالحسن فیروز آبادی» در حاشیه بازدید خود از نمایشگاه الکامپ خبر می دهد که ارزهای مجازی در شرف قانونی شدن در کشور هستند.

فیروز آبادی با اشاره به صحبت های جهرمی در پاسخی که به خبرنگار دیجیاتو داده بود گفت که این ارزها پتانسیل بهتر کردن شرایط اقتصادی را دارند و احتمالا به زودی استفاده از آنها آزاد و رسمی خواهد شد.

ارزهای مجازی

او در پاسخ به این سؤال که در صورت قانونی شدن این نوع ارزها، کدام یک از آنها به صورت قانونی در کشور به رسمیت شناخته می‌شود اظهار بی اطلاعی کرد و گفت:

«این موضوع هنوز تصمیم‌گیری نشده است کارگروهی در کمیسیون اجتماعی مجلس در حال بررسی این موضوع برای راه‌اندازی صرافی پول‌های مجازی، ماینینگ پول‌های مجازی و اینکه چه پول‌هایی مجاز خواهند شد، کار می‌کند و تصمیم گیری خواهد کرد.همچنین برای مبادلات اقتصادی بین کشورهای دوست نیز برنامه ایجاد ارز ملی مشترک در دستور کار است.»

جهرمی ظهر دیروز در نشست خبری خود بار دیگر به ارزش ارزهای مجازی تاکید کرده بود و خبر داده بود که شرکت انفورماتیک ایران اعلام کرده که به زودی ارز ملی مجازی بر پایه ریال قرار است رونمایی شود، ارزی که به گفته او اگر در جوامع بین المللی مورد مقبولیت قرار نگیرد نتیجه چندان جالبی را در پی نخواهد داشت و استفاده از آن در سطح کشور نمی‌تواند راهگشایی در مسایل اقتصادی ایران باشد.

برخی غرفه ها در الکامپ امسال درباره ارزهای مجازی اطلاعات و خدماتی را در دسترس مشتریان خود قرار می‌دهند ولی احتمالا با وجود شایعاتی که پیرامون به رسمیت شناخته شدن این نوع ارزها در روزهای اخیر شنیده می‌شود، موضوع ارزهای مجازی به طور گسترده‌ای در نمایشگاه آتی مورد بهره برداری شرکت‌ها قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hossein_Rashnoo
    Hossein_Rashnoo | ۷ مرداد ۱۳۹۷

    فکر کردید با پول مجازی از این منجلاب درمیاید؟ زهی خیال باطل

مطالب پیشنهادی