ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیکسل 3 احتمالا همراه با داک شارژ اختصاصی معرفی می شود

به نظر می‌رسد که سامسونگ با آخرین پرچمدارش توجه تمامی مخاطبین را به خود جلب کرده و به نوعی فصل تابستان را به خود اختصاص داده است. با این حال کاربرانی وجود دارند که هنوز ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

به نظر می‌رسد که سامسونگ با آخرین پرچمدارش توجه تمامی مخاطبین را به خود جلب کرده و به نوعی فصل تابستان را به خود اختصاص داده است. با این حال کاربرانی وجود دارند که هنوز به محصولات گوگل علاقه نشان می‌دهند. به همین دلیل است که ساکنین مانتین ویو قصد دارند پس از معرفی گلکسی نوت 9، با رونمایی از پیکسل 3 سورپرایزهایی برای این کاربران رو کنند.

ظاهراً گوگل قصد دارد که یک داک شارژ ویژه و منحصر به فردی برای پیکسل 3 و پیکسل 3 XL تولید و عرضه کند. داک شاٰرژ نسل بعدی گوشی‌های گوگل «پیکسل استند» نام دارد و به تازگی اطلاعاتی از آن در جدیدترین نسخه‌ی اپلیکیشن گوگل به چشم می‌خورد.

البته این اولین باری نیست که برنامه‌های این شرکت برای عرضه چنین داک شارژی لو می‌رود اما بدون شک شایعات جدید احتمال تولید چنین گجتی را بیشتر کرده است.

از زمان عرضه‌ی نسخه‌ی بتای اندروید P مشخص شده بود که دیوایس مرموزی به نام dreamliner در دست تولید است و کارشناسان باور داشتند که این گجت یک داک شارژ وایرلس است.

نکته جالب دیگر این است که پیکسل استند یاد شده از دستیار گوگل پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند زمانی که گوشی خود را در این استند قرار می‌دهد، از دستیار این کمپانی استفاده کند.

بدین ترتیب پیکسل استند قادر است پیشنهادات منحصر به فردی ارائه دهد، سوالات را پاسخ گوید و فعالیت‌های دیگری را نیز به انجام برساند. البته تمامی این فعالیت‌ها در صورتی که موبایل شما قفل هم باشد امکان پذیر است.

با این حال هنوز مشخص نشده که پیکسل استندی که قرار است به همراه نسل بعدی گوشی‌های گوگل یعنی پیکسل 3 و پیکسل 3 XL عرضه گردد، قابلیت شارژ وایرلس در آن تعبیه شده یا خیر اما به نظر می رسد طی هفته‌های آینده این مسئله نیز مشخص گردد.

 

تماشا کنید: انتشار رندرهایی 360 درجه ای از گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی