ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تسلا تخته‌ موج سواری ۱۵۰۰ دلاری تولید می‌کند

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا، اسپیس اکس و بورینگ کمپانی تا به حال کالا‌های مختلفی برای تبلیغ شرکت‌هایش عرضه کرده است. به حراج گذاشتن کلاه‌های ۲۰ دلاری و شعله افکن‌های ۵۰۰ دلاری از کمپین‌هایی بوده که تا به ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا، اسپیس اکس و بورینگ کمپانی تا به حال کالا‌های مختلفی برای تبلیغ شرکت‌هایش عرضه کرده است. به حراج گذاشتن کلاه‌های ۲۰ دلاری و شعله افکن‌های ۵۰۰ دلاری از کمپین‌هایی بوده که تا به حال با استقبال مطلوب کاربران مواجه شده و سود بسیاری نسیب وی کرده است. حال او و کمپانی تسلا محصول جدید، گرانتر و شیکتری را معرفی کرده اند؛ تخته‌های موج سواری ۱۵۰۰ دلاری.

شرکت تسلا تا به حال محصولات زیادی با لوگوی خود روانه بازار کرده و سعی داشته بدین شکل نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. کلاه، تی شرت و نسخه کوچک شده از ماشین های الکتریکی تسلا Model S برای کودکان از جمله تلاش‌های کمپانی یادشده در این زمینه به شمار می‌رود. حال تخته‌ موج سواری تسلا به این لیست اضافه شده و به نظر می‌رسد کاربران زیادی سراغ آن بروند.

این تخته‌ها توسط استودیوی مخصوص شرکت تسلا با همکاری موج سواران معروف طراحی شده و لوگوی منحصر به فرد این کمپانی بالا و پایین آن نقش بسته است. در مشخصات این محصول نوشته شده که تخته‌ی موج سواری تسلا از پوششی مشابه با ماشین‌های این کمپانی بهره می‌برد. ضمن اینکه یک سمت از آن با فیبر کربن پوشانده شده است.

علاوه بر این، گفته شده این تخته موج سواری را می‌توان به راحتی داخل یا بالای ماشین‌های مدل 3، اس و اکس تسلا قرار داد و آنها را از محلی به محل دیگر منتقل نمود.

ایلان ماسک همواره از یک استراتژی خاص در تولید محصولات این چنینی بهره می‌برد و سعی می‌کند با محدود کردن میزان تولیدشان، آنها را به کالاهایی خاص تبدیل کرده تا کاربران به سرعت آنها را خریداری کنند. از این رو تسلا قصد دارد تنها ۲۰۰ عدد از این محصول را تولید و عرضه کند.

جالب اینجاست که تمامی این ۲۰۰ تخته‌ موج سواری تا به حال فروش رفته‌اند و قرار است ۲ تا ۱۰ هفته دیگر برای خریدارانشان ارسال گردند. اکنون برخی کاربران زیرک که موفق به ثبت سفارش شده اند، از هم اکنون تخته‌های موج سواری خود را در وب سایت‌های مختلف برای فروش گذاشته‌اند و مبلغی معادل ۲ تا ۵ هزار دلار از خریداران درخواست کرده‌اند.

 

تماشا کنید: سیستم اتوپایلوت تسلا خیابان را چگونه می‌بیند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی