ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویرایشگرهای آنلاین تصویر
تکنولوژی

سه ابزار قدرتمند برای ویرایش آنلاین تصاویر

برای طراحی کارت پستال، ویرایش عکس یا حتی ساخت یک کلاژ زیبا مهم نیست که چقدر مهارت دارید. مهم این است که بدانید کی و کجا باید از چه چیزی استفاده کرد و توانایی شناخت ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

برای طراحی کارت پستال، ویرایش عکس یا حتی ساخت یک کلاژ زیبا مهم نیست که چقدر مهارت دارید. مهم این است که بدانید کی و کجا باید از چه چیزی استفاده کرد و توانایی شناخت ابزار خوب را در هر لحظه‌ای داشته باشید.

خوشبختانه این روزها تعداد ویرایشگرهای خوب تصویر هم کم نیست و با چند جستجوی ساده در فضای وب حداقل سه-چهار مورد از بهترین‌هایشان را پیدا می‌کنید. جالب اینکه برخلاف سال‌های گذشته دیگر لازم نیست که این ابزار را دانلود و نصب کنید.

بلکه به لطف پیشرفت تکنولوژی، فضای وب حالا این امکان را در اختیارتان می‌گذارد تا به صورت آنلاین بتوانید از ویرایشگرهای تصویر خوبی که در این مطلب به سه مورد از بهترین‌هایشان اشاره خواهیم کرد، استفاده کنید.

iPiccy: ویرایشگری ساده با کلی ویژگی کاربردی

ویرایشگرهای آنلاین تصویر

iPiccy یکی از ساده‌‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین ویرایشگرهای آنلاین تصویری است که می‌توانید در فضای وب پیدا کنید. چرا که استفاده از iPiccy به شدت راحت است و می‌توان به راحتی از آن برای ویرایش تصاویر ساده‌ای که روزانه در شبکه‌های اجتماعیمان آپلود می‌کنیم استفاده کرد.

خوبی iPiccy نیز در این است که نیازی به ثبت نام و ایجاد یک حساب کاربری ندارد. این یعنی فقط آدرس آن را در مرورگر خود تایپ می‌کنید و با ورود به صفحه iPiccy تمام ابزار آن برای ویرایش تصاویر در اختیارتان قرار می‌گیرد.

Photopea: فوتوشاپ فضای وب

ویرایشگرهای آنلاین تصویر

راحت بگویم، Photopea قدرتمندترین ویرایشگری است که در فضای وب پیدا می‌شود. Photopea طوری طراحی شده تا در فضای وب جایگزین به حق فوتوشاپ باشد. پس به محض ورود به صفحه این ابزار از پیچیده بودن آن تعجب نکنید، چراکه هر چیزی و هر کاری در Photopea ممکن است و این ویرایشگر در اصل ابزار جامعی است که کاربران آن حرفه‌ای‌های این حوزه‌اند.

این هم که می‌گوییم با Photopea هر کاری می‌شود انجام داد مبالغه نیست. این ابزار قدرتمند حتی از PSD ،XCF ،Sketch ،SVG یا هر فرمت دیگری که فکرش را بکنید پشتیبانی می‌کند. پس اگر حرفه‌ای هستید و در نزدیکیتان دسترسی به فوتوشاپ ندارید، بهترین پیشنهاد ممکن برای شما همین Photopea است. جالب‌تر اینکه رابط کاربری آن نیز کاملا شبیه به فوتوشاپ طراحی شده تا حین استفاده بتوانید با محیط آن ارتباط برقرار کنید.

Pixlr: ویرایشگری برای همه

ویرایشگرهای آنلاین تصویر

واقعا «ویرایشگری برای همه» لقبی است که برازنده Pixlr است. چراکه طراحان این وبسایت نهایت سعیشان را کرده‌اند که هر کاربری، چه حرفه‌ای و چه غیر حرفه‌ای، بتواند از مزایا و ویژگی‌های خوب Pixlr استفاده کند و به زبان ساده کارش را راه بیندازد. به خاطر همین موضوع Pixlr به دو بخش کاملا مجزا از هم تبدیل شده که یکی از آن‌ها Pixlr Editor است و دیگری Pixlr Express.

به طور کلی Pixlr Editor برای کاربران حرفه‌ای که به دنبال ابزار قدرتمند و پیچیده‌ می‌گردند طراحی شده اما مخاطب Pixlr Express کاربران عادی هستند که برای ویرایش تصاویر خود ویرایشگری می‌خواهند که کار کردن با آن ساده و در عین حال کاربردی باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی