ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی گلکسی نوت ۹
تکنولوژی

انتشار نخستین رندر رسمی از گلکسی نوت 9 و قلم S Pen جدیدش [به روز رسانی]

روز گذشته بود که پرچمدار مورد انتظار گلکسی نوت 9 سامسونگ در دستان مدیرعامل این کمپانی رویت شد و حالا نوبت به افشای نخستین رندر رسمی از آن در فضای مجازی رسیده که یک بار ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۵۵

روز گذشته بود که پرچمدار مورد انتظار گلکسی نوت 9 سامسونگ در دستان مدیرعامل این کمپانی رویت شد و حالا نوبت به افشای نخستین رندر رسمی از آن در فضای مجازی رسیده که یک بار دیگر، ایوان بلس مسئولیت آن را برعهده داشته است. در این تصویر، شاهد یک گلکسی نوت 9 آبی رنگ هستیم که استایلوس زرد رنگ S Pen نیز کنار آن جای گرفته است.

با افشای این تصویر، یکبار دیگر تایید شد که سامسونگ حسگر اثر انگشت را به بخش زیرین دوربین اصلی دوگانه منتقل کرده است. به نظر می رسد که حاشیه پایینی دستگاه به میزان اندکی کاهش یافته و دکمه های پاور، ولوم و بیکسبی هم اندکی بالاتر از جای پیشین خود روی گلکسی نوت 8 قرار دارند. با این حال هنوز اطمینانی از این مسئله وجود ندارد و شاید بهتر باشد تا عرضه رسمی دستگاه و مقایسه نزدیک تر با مدل قبلی این خانواده منتظر بمانیم.

رندر رسمی گلکسی نوت 9

با نگاهی به S Pen مشخص می شود که سامسونگ از دو سایه روشن زرد رنگ در طراحی استایلوس جدید بهره گرفته است. بخش پایینی قلم که انگشتان کاربر به دور آن قرار می گیرد، رنگی مات دارد و بخش بالایی، براق تر به نظر می رسد. گفتنی است که بخش بالایی S Pen هم آبی رنگ است تا هنگامی که درون جایگاه مخصوص خود قرار می گیرد، شکلی نامتعارف به دستگاه نبخشد.

متاسفانه هنوز مشخص نیست که S Pen چطور درون گلکسی نوت 9 شارژ می شود. احتمال می رود که این مهم با چند پین داخلی انجام شود، اما هنوز هیچ تصویر واضحی منتشر نشده که پد شارژ استایلوس را به نمایش در آورد. ناگفته نماند که انتشار چنین تصاویری به این زودی، جای تعجب ندارد و تقریباً تمام دیوایس های سامسونگ بدین شکل پیش از معرفی رسمی، موجی از اخبار افشایی را به راه می اندازند.البته با توجه به عکسی که از دی جی کوه، مدیر سامسونگ موبایل منتشر شد، گویا افشای این اخبار چندان هم برای کره ای ها مهم نیست.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: 26 تیر 1397]

 

به روز رسانی: 

تصویر جدیدی که از قلم گلکسی نوت 9 در کنار مدل فعلی منتشر شده نشان می دهد بر خلاف تغییرات داخلی متعدد احتمالی از جمله پشتیبانی از بلوتوث، ظاهر و ابعاد این قلم نسبت به گلکسی نوت 8 تغییر چندانی نخواهد کرد. به نظر می رسد این بار S Pen کمی بیشتر ظاهر مستطیلی به خود گرفته و در صورتی که این موضوع صحت داشته باشد، احتمالاً قلم نوت 9 در درگاه مخصوص نوت 8 جا نخواهد رفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • hamidic
    hamidic | ۲۷ تیر ۱۳۹۷

    چقدر پشتش زشته

  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۲۶ تیر ۱۳۹۷

    اون قلم واقعا قراره فقط در رنگ زرد عرضه بشه؟!
    از نظر من رنگ جذابی نیست و طراحی خوبی رو رقم نخواهد زد.

  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۲۶ تیر ۱۳۹۷

    نوت ۸ با قلم زرد

مطالب پیشنهادی