ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

رانندگی با چری آریزو 5 توربو در پیست آزادی؛ تجربه ای متفاوت در آشفته بازار خودرو

مزدا 3 با قیمتی نزدیک به 240 میلیون تومان مدت هاست که از تیر رس مشتریان عام خارج شده است. این وضعیت متاسفانه در مورد کیا سراتو و هیوندای النترا جدید با قیمتی در حدود ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

مزدا 3 با قیمتی نزدیک به 240 میلیون تومان مدت هاست که از تیر رس مشتریان عام خارج شده است. این وضعیت متاسفانه در مورد کیا سراتو و هیوندای النترا جدید با قیمتی در حدود 300 میلیون تومان نیز صدق می کند و حالا در بازار خودروهای کمتر از 150 میلیون تومان تنها چند گزینه نظیر سراتو سایپا، چری آریزو 5 توربو و MG 360 باقی مانده اند که البته در این میان وضعیت تولید کیا سراتو سایپا پس از اعمال تحریم ها چندان مشخص نیست و ام جی نیز به وسطه همکاری با جنرال موتورز در بازار چین (از طریق هولدینگ مادر یعنی شرکت SAIC) ممکن است ناچار به تعلیق فعالیت خود در ایران شود.

چری آریزو 5

درچنین شرایط تاسف باری شاید تنها خودرو ماندگار در بازار چری آریزو 5 باشد که مدیران خودرو نیز همچنان برنامه های تبلیغاتی برای این مدل را با جدیت ادامه می دهد. در روزهای اخیر نیز مشتریان فرصت داشتند تا در یک بعد از ظهر گرم تابستانی رانندگی با این سدان مجهز به موتور 1.5 لیتری توربو به قدرت 147 اسب بخار را تجربه نمایند.

چری آریزو 5

آریزو 5 توربو از نظر امکانات به تجهیزاتی مانند دوربین دنده عقب، مانیتور، سانروف، ESP، شش ایربگ و سایر گزینه های ضروری مجهز است اما در عوض از صندلی برقی یا کولر اتوماتیک بی بهره است.

چری آریزو 5

گفتنی است که شتاب چری آریزو 5 توربو در حدود 10.2 ثانیه برآورد می شود و گیربکس CVT این مدل نیز حالا از قابلیت شبیه سازی تعویض دنده برخوردار است. قیمت چری آریزو 5 توربو در زمان ابتدای عرضه به بازار ایران (پاییز سال گذشته) در حدود 82 میلیون تومان اعلام شده بود اما حالا در پی تغییرات ارزی این رقم به حدود یکصد میلیون تومان افزایش یافته و تنوع رنگ های این محصول نیز در شرایط فعلی به سفید و مشکی تنزل کرده است. هرچند علاقه مندان به خودروهای رنگی ممکن است بتوانند نمونه های مزین به رنگ های متفاوت را نیز در نمایندگی های مدیران خودرو مشاهده نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی