ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تصمیمات شما در بازی Assassin’s Creed Odyssey سرنوشت داستان را تغییر می‌دهند

از زمان معرفی شدن بازی Assassin’s Creed Odyssey تاکنون، شرکت فرانسوی یوبیسافت بارها وعده داده است که این بازی بزرگترین تغییرات را در فرمول مرسوم سری بازی‌های اساسینز کرید اعمال خواهد کرد. بخش عمده این ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

از زمان معرفی شدن بازی Assassin’s Creed Odyssey تاکنون، شرکت فرانسوی یوبیسافت بارها وعده داده است که این بازی بزرگترین تغییرات را در فرمول مرسوم سری بازی‌های اساسینز کرید اعمال خواهد کرد. بخش عمده این تغییرات را می‌توان نتیجه‌ تغییر سبک بازی از اکشن ماجراجویی به نقش آفرینی دانست که باعث اضافه شدن قابلیت‌های جدیدی از جمله انتخاب دیالوگ و کاراکتر شده است.

مِل مک‌کوبری، کارگردان داستانی بازی Assassin’s Creed Odyssey، در بخشی از مصاحبه‌ اخیرش با وبسایت IGN به گفتگو درباره‌ی سیستم انتخاب این بازی پرداخت. با توجه به صحبت‌های مک‌کوبری، تصمیمات کاربران در طول روند بازی عواقب بلند مدتی را برای آن‌ها در پی خواهد داشت:

در برخی از بخش‌های بازی باید تصمیمات بزرگ و مهمی بگیرید که عواقب بلند مدتی را نیز برای شما در پی خواهد داشت. مایل بودم تا نمونه‌ای از این تصمیمات را به شما بگویم اما متاسفانه در حال حاضر توانایی چنین کاری را ندارم.

بازی Assassin’s Creed Odyssey

صحبت‌های مک‌کوبری نخستین باری نیست که انتظارات را از سیستم انتخاب بازی Assassin’s Creed Odyssey بالا می‌برد. یوبیسافت از زمان معرفی این بازی تا به امروز بارها تاکید کرده است که تصمیمات کاربران در روند بازی از اهمیت بالایی برخوردار خواهند بود. اسکات فیلیپس، مدیر نوآوری بازی نیز پیش از این گفته بود کاربران با تصمیماتی که می‌گیرند، دنیای مختص به خودشان را خواهند ساخت. او همچنین گفته بود اضافه شدن سیستم انتخاب به بازی، باعث ایجاد تنوع در مراحل فرعی شده است.

در شرایطی که انتخاب کاربران در روند داستانی بازی Assassin’s Creed Odyssey اهمیت بسیاری دارد، این سوال پیش می‌آید که آیا دقت تاریخی این بازی به عنوان محصولی که به دوران یونان باستان می‌پردازد حفظ می‌شود یا خیر. در پایان، لازم به ذکر است که بازی نامبرده در تاریخ 13 مهر برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی