ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سولار اسکرول
تکنولوژی

سولار اسکرول مشکلات شارژرهای خورشیدی معمول را حل می کند [تماشا کنید]

اگر به دنبال شارژرهای خورشیدی قابل حمل باشید حتماً می دانید که تقریباً هر کدامشان ضعف های مخصوص به خود را دارند؛ برخی ابعاد بزرگ و وزن بالایی دارند، برخی دیگر شکننده هستند و بعضی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

اگر به دنبال شارژرهای خورشیدی قابل حمل باشید حتماً می دانید که تقریباً هر کدامشان ضعف های مخصوص به خود را دارند؛ برخی ابعاد بزرگ و وزن بالایی دارند، برخی دیگر شکننده هستند و بعضی امکان ذخیره انرژی ندارند. اما سول سولار اسکرول در یک دستگاه همه این مشکلات را حل کرده است.

SOUL Solar scroll از پنل های خورشیدی منعطف سازگار با استاندارد نظامی بهره می برد و به باتری داخلی 5200 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. به این ترتیب می توانید از آن به عنوان پاوربانک استفاده کنید.

سولار اسکرول

سولار اسکرول تنها 300 گرم وزن دارد و می تواند خروجی 5 ولت 2 آمپری را برای شارژ گوشی یا تبلتتان فراهم کند. برای شارژ کردن پاور بانک کافی است پنل منعطف را بیرون کشیده و در مقابل خورشید قرار دهید تا با حدود 800 میلی آمپر ساعت، شارژ شروع شود، البته می توانید از شارژر دیواری یک آمپری نیز استفاده کنید. هر گاه هم که نیازی به پنل خورشیدی نداشتید به راحتی می توان آن را در دستگاه جمع کرد.

با استفاده از پنل خورشیدی می توانید در 4 تا 6 ساعت پاور بانک را شارژ کنید اما با شارژر دیواری این زمان به 2 تا 3 ساعت کاهش می یابد.

امکان خرید این دستگاه در وبسایت جمع آوری سرمایه کیک استارتر با قیمت 115 دلار فراهم شده و قرار است شارژرهای خریداری شده در ماه نوامبر سال جاری میلادی (آبان امسال) به خریداران ارسال شوند. از آنجایی که هزینه مورد نیاز برای اجرایی شدن پروژه تولید 30 هزار دلار بوده و اکنون بیش از 47 هزار دلار سرمایه جمع شده، انتظار می رود شاهد تولید سولار اسکرول در آینده نزدیک باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rad
    rad | ۸ مرداد ۱۳۹۷

    واقعا عالیه

مطالب پیشنهادی