ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل شیائومی هشتمین سال تاسیس
تکنولوژی

شیائومی و اوپو هم وارد رقابت بر سر موبایل های تاشو می شوند

هوآوی و سامسونگ هم اکنون اصلی ترین توسعه دهندگان موبایل های تاشو به حساب می آیند و انتظار می رود در آینده نه چندان دور، از ابداعات تازه خود رونمایی کنند؛ اما بنابر گزارش نشریه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۵

هوآوی و سامسونگ هم اکنون اصلی ترین توسعه دهندگان موبایل های تاشو به حساب می آیند و انتظار می رود در آینده نه چندان دور، از ابداعات تازه خود رونمایی کنند؛ اما بنابر گزارش نشریه کره ای ET Times، به نظر می رسد این دو کمپانی در این مسیر تنها نبوده و شیائومی و اوپو هم وارد رقابت بر سر موبایل های تاشو شده اند.

نشریه مورد اشاره می گوید که دو تولیدکننده چینی در حال مذاکره با تامین کنندگان هستند تا قطعات مربوط به موبایلی تاشو را تهیه کنند. لولاها و نمایشگرهای تاشو، مهم ترین قطعات در چنین دیوایس هایی به شمار می روند. گفته می شود شیائومی و اوپو با در پیش گرفتن راه هواوی، قطعات خود را از تامین کنندگان چینی دریافت خواهند کرد اما به نام ال جی دیسپلی هم به عنوان یکی از تامین کنندگان احتمالی اشاره شده است.

اگر گزارش های اخیر صحت داشته باشند، طراحی موبایل تاشوی شیائومی به گونه ایست که به سمت بیرون تا می شود؛ یعنی درست برعکس آنچه هواوی و سامسونگ با طراحی تاشو خود به سمت داخل در پیش گرفته اند. در این بین، رویکرد اوپو هنوز نامشخص باقی مانده است.

گذشته از این مسائل، سوال مهم اینست که آیا موبایل تاشو شیائومی ارزان قیمت تر از رقبا خواهد بود یا خیر. هرچه نباشد این برند به ارائه قابلیت های بیشتر نسبت به رقبا با قیمت کمتر مشهور است. بنابراین اگرچه هنوز هیچ چیز مشخص نیست، اما متعجب نخواهیم شد اگر دیوایس شیائومی با قیمت بسیار پایین تری نسبت به همتای سامسونگ و هواوی از راه برسد.

در واقع جالب است بدانید که حتی نسخه مخصوص موبایل Mi Mix شیائومی که از طلای 18 عیار در حاشیه های آن استفاده شده بود تنها 590 دلار قیمت داشت و موبایل Mi 8 Explorer Edition هم که تکنولوژی های بیشتری را نسبت به مدل استاندارد در خود جای داده با قیمت 577 دلار به دست مشتریان رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی