ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اتومبیلی مسابقه ای مخصوص کلکسیونرها؛ لامبورگینی نسخه ای ارتقا یافته از هوراکان را رونمایی کرد

کمپانی ایتالیایی لامبورگینی همزمان با شروع مسابقه Total 24 Hours of Spa از یک نسخه تولید محدود هوراکان رونمایی کرد. این نسخه که به طور کامل هوراکان Super Trofeo Evo 10th Edition نام دارد، برای ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

کمپانی ایتالیایی لامبورگینی همزمان با شروع مسابقه Total 24 Hours of Spa از یک نسخه تولید محدود هوراکان رونمایی کرد. این نسخه که به طور کامل هوراکان Super Trofeo Evo 10th Edition نام دارد، برای گرامیداشت ده سالگی سری مسابقات سوپر تروفئو توسعه یافته است.

huracan-super-trofeo-evo-10th-edition (3)

طبق انتظار از لحاظ ظاهری هوراکان Super Trofeo Evo 10th Edition یک مدل مسابقه ای را در ذهن تداعی می کند، چرا که اجزایی ایرودینامیکی در جای جای بدنه نصب شده و یک باله بزرگ در قسمت انتهایی آن دیده می شود.

huracan-super-trofeo-evo-10th-edition (3)

ترکیب رنگ خاکستری مات بدنه با خطوط سبز براق جلوه ای خاص به نمای بیرونی این خودرو بخشیده؛ یک پیکان سه رنگ نیز از روی کاپوت تا قسمت انتهایی سقف امتداد یافته تا خوی وحشی این نسخه را به رخ بکشد. جالب اینکه رنگ های این پیکان به نظر می رسد که از پرچم کشور ایتالیا اقتباس شده اند.

huracan-super-trofeo-evo-10th-edition (4)

به گفته لامبورگینی تنها ده دستگاه از هوراکان Super Trofeo Evo 10th Edition تولید خواهد شد. بر روی هر یک از این ده دستگاه نیز پلاک One of Ten (یک از 10) نصب می شود تا انحصار و میزان خاص بودن آنها کاملا نمایان باشد. علاوه بر این یک گواهینامه نیز که به امضای اشخاصی چون مائوریزیو رجیانی مدیر فنی ارشد، جیورجیو سنا مدیر بخش موتور اسپرت و استفانو دومنیکالی مدیر عامل شرکت لامبورگینی رسیده، به خریداران نسخه جدید هوراکان اعطا می شود.

huracan-super-trofeo-evo-10th-edition (7)

با تغییراتی که مهندسین لامبورگینی در ECU موتور Super Trofeo Evo 10th Edition اعمال کرده اند، قدرت آن از 620 به 630 اسب بخار قدرت افزایش پیدا کرده است. برای این نسخه آپشن هایی مثل پوشش آلکانترا برای داشبورد، کنترل چسبندگی Motec، سیستم ABC مسابقه ای بوش، تایرهای پیرلی P Zero DHD2 و گیربکس شش سرعته سکوئنشال X-Trac در نظر گرفته شده است.

huracan-super-trofeo-evo-10th-edition (6)

درباره قیمت لامبورگینی هوراکان Super Trofeo Evo 10th Edition حرفی به میان نیامده، اما از آنجایی که این نسخه تولید محدود بوده و از ارزش کلکسیونی بالایی برخوردار است، رقم پرداختی برای آن بسیار گران تر از هوراکان Super Trofeo Evo خواهد بود. بد نیست اشاره کنیم هوراکان Super Trofeo Evo برابر با 295 هزار دلار قیمت دارد.

huracan-super-trofeo-evo-10th-edition (5)

شایان ذکر است لامبورگینی از سال 2009 با مدل گالاردو LP560-4 Super Trofeo مسابقات مخصوص مشتریان خود را پایه گذاری کرد. از آن زمان تاکنون و با برگزاری دوره های مختلف این شرکت ایتالیایی از طریق برنامه Squadra Corse راننده های با استعدادی را کشف و تربیت کرده است. در حال حاضر سری مسابقات اختصاصی لامبورگینی در سه قاره جهان برگزار می شوند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی