ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مایکروسافت بهترین زمان برای بروزرسانی‌های ویندوز 10 را پیشبینی می‌کند

آپدیت‌های اجباری ویندوز 10 در عین آنکه برای بهبود عملکرد این سیستم عامل لازم هستند، یکی از منفورترین ویژگی‌های آن هم به حساب می‌آیند؛ مهم نیست وسط سخنرانی، انجام کار مهمی یا گذراندن وقت آزاد ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

آپدیت‌های اجباری ویندوز 10 در عین آنکه برای بهبود عملکرد این سیستم عامل لازم هستند، یکی از منفورترین ویژگی‌های آن هم به حساب می‌آیند؛ مهم نیست وسط سخنرانی، انجام کار مهمی یا گذراندن وقت آزاد خود باشید، پیغام بروزرسانی ویندوز 10 هر لحظه ممکن است ظاهر شود و نکته اینجاست گاهی اوقات آپدیت سیستم عامل بیشتر از چیزی که انتظار دارید زمان خواهد برد.

حالا به نظر می‌رسد که ردموندی‌ها برای حل این مشکل به دنبال چاره هستند. در آخرین بروزرسانی نسخه پیش نمایش ویندوز، مایکروسافت قابلیتی را اضافه کرده که به واسطه آن سیستم عامل می‌تواند بهترین زمان برای آپدیت کامپیوتر را پیشبینی می‌کند. این ویژگی جدید از یک تکنیک یادگیری ماشینی استفاده کرده و جدا از پیشبینی، در صورت نیاز بروزرسانی را به تعویق می‌اندازد.

در کنار پیشبینی آپدیت، 157 اموجی به پیش نمایش جدید ویندوز 10 اضافه شده است.

مثلا فرض کنید بین انجام کار چند دقیقه وقت خود را به استراحت اختصاص داده‌اید و بعد از آن می‌خواهید کارتان را ادامه دهید. در این موقعیت‌ها ویندوز جای آنکه دانلود بروزرسانی را آغاز کند، آپدیت را به وقت دیگری موکول می‌کند. با توجه به ادعای مایکروسافت، سیستم جدید ویندوز 10 بازخوردهای مثبتی دریافت کرده است.

با این وجود اگر از کاربران نسخه پیش نمایش این سیستم عامل هستید و با مشکلی مواجه شدید می‌توانید گزارش آن را ارسال کنید. بد نیست بدانید سال گذشته مایکروسافت بروزرسانی را منتشر کرد که به واسطه آن می‌توانستید برای سه روز آپدیت را عقب بیاندازید. با این حال راه حل جدید ردموندی‌ها نشان می‌دهد که این مدت نیز کافی نبوده است.

 

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی