ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسخه سیگنچر V35 Thinq
تکنولوژی

نسخه سیگنچر V35 ThinQ ال جی با قیمت ۲۰ میلیون تومان معرفی شد

چند ماه پیش بود که ال جی نسخه سیگنچر از موبایل وی ۳۰ خود را معرفی کرد و حاا ظاهرا نوبت به موبایل V35 ThinQ رسیده تا وارد بازار محصولات لوکس شود. پنل پشتی این گوشیِ ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۳۲

چند ماه پیش بود که ال جی نسخه سیگنچر از موبایل وی ۳۰ خود را معرفی کرد و حاا ظاهرا نوبت به موبایل V35 ThinQ رسیده تا وارد بازار محصولات لوکس شود. پنل پشتی این گوشیِ نسل جدید از  سرامیک زیرکونیم ساخته شده که از وارد شدن خط و خش به آن جلوگیری می کند و در قالب دو رنگ سفید و مشکی به همراه هدفون های بنگ اند اولافسن در اختیار خریداران ثروتمندش قرار می گیرد.

اما به غیر از بدنه با کیفیت و پریمیم، این موبایل ویژگی جذاب و متمایزی نسبت به نسخه اولیه خود ندارد و امکاناتش به همان موارد قبلی خلاصه می شوند که از آن جمله میتوان به نمایشگر ۶ اینچی اولد FullVision با نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزلوشن +QHD اشاره نمود. توان پردازشی نسخه سیگنچر V35 ThinQ هم از طریق چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ تامین می شود که ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می کنند و البته از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس دی می توان این رقم را افزایش داد.

یک دوربین دوگانه با ترکیب حسگرهای ۱۶ مگاپیکسلی نیز در قسمت پشت بدنه این گوشی خودنمایی می کند که یکی از آنها نیز به لنز الترا واید مجهز شده.

تنها ۳۰۰ دستگاه از این گوشی تولید شده است

البته ال جی برای اغوای کاربران به خرید این گوشی لوکس، ظاهرا تدابیری را هم در نظر گرفته از جمله آنکه خدمات پس از فروش انحصاری همراه با یک دستیار شخصی برایش ارائه می کند. قاب چرمی و امکان حکاکی نام روی این قاب هم از دیگر آپشن های در نظر گرفته شده توسط ال جی برای جلب توجه خریداران نسخه سیگنچر V35 ThinQ است. گفته می شود که تنها ۳۰۰ دستگاه از این موبایل تولید شده است و در نتیجه میتوان امیدوار بود که تمامی نسخه های آن به فروش برود.

هدفون های روگوشی مدل Beoplay H9i این موبایل که برند B&O را یدک می کشند قابلیت اتصال از طریق بلوتوث را دارند و به تنهایی ۵۰۰ پوند قیمت گذاری می شوند. دریافت پیش سفارش برای این گوشی از امروز آغاز شده و حداکثر تا ۱۴ روز دیگر ادامه دارد. در هر صورت باید دید که آیا ال جی می تواند این گوشی ۱۸۰۰ دلاری (با نرخ دلار ۱۱۴۰۰ تومانی معادل با ۲۰ میلیون تومان) را به عنوان کالای لوکس به مشتریانش عرضه کند یا اینکه راه دیگری برای حضور در این بازار بیابد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • oldboy
    oldboy | ۹ مرداد ۱۳۹۷

    دولت که میگه این افزایش قیمت دلار عادی نیست و کار اخلال گران اقتصادیه
    شما هم با این طعنه زدنتون دامن میزنید به تحریک شدن مردم

  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۸ مرداد ۱۳۹۷

    خخ

مطالب پیشنهادی