ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

دویست میلیون تومان افزایش قیمت؛ شرایط عجیب نیسان ایکس تریل 2018 در بازار ایران

نیسان ایکس تریل 2018 فیس لیفت در حالی توسط جهان نوین آریا، نماینده رسمی محصولات نیسان در ایران وارد کشور شده است که دارای ظاهری اسپرت تر و جذاب تر نسبت به قبل شده و ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

نیسان ایکس تریل 2018 فیس لیفت در حالی توسط جهان نوین آریا، نماینده رسمی محصولات نیسان در ایران وارد کشور شده است که دارای ظاهری اسپرت تر و جذاب تر نسبت به قبل شده و اولین محموله ى آن که مدتی پیش از گمرکات کشور ترخیص شده بود، هم اینک به دست مشتریان این خودرو رسیده است.
نیسان ایکس تریل نیوفیس 2018 با تغییرات جزئی در نمای ظاهری، به همراه امکانات رفاهی و ایمنی مدرن نسبت به مدل قبل راهی بازار کشورمان شده است.نیسان ایکس تریل از جمله خودروهای معروف در بازارهای جهانی است و فروش قابل توجهی در بازارهای بزرگ دنیا داشته و همین موضوع سبب شده تا خط تولید نیسان ایکس تریل در کشورهایی نظیر ژاپن، چین، اندونزی، روسیه، تایلند و آمریکا دایر شود. نیسان ایکس تریل روی پلتفرم CMF پیاده سازی شده  و جالب است که بدانید رنو تلیسمان، نیسان قشقایی و رنو کولیوس هم همگی روی همین پلتفرم ساخته می شوند.از مهم ترین تغییرات ظاهری این خودرو می توان به نمای عضلانی به همراه خطوطی عمیق ‌تر، جلو‌پنجره عریض با زبان طراحی V نیسان، سپر اسپرت، رکاب های کرومی، چراغ های جلوی LED، مه‌ شکن زاویه ‌دار و غیرمدور اشاره کرد. در کابین این خودرو فرمان با طراحی جدید D شکل سوار و پیاده شدن را بیش از پیش برای راننده تسهیل مى کند و همچنین سیستم های کنترلی روی فرمان به‌ صورت جوی ‌استیک ۴ طرفه طراحی شده است تا راننده با تمرکز بیش‌ تر بتواند از تنظیمات روی فرمان بهره ببرد. سیستم صوتی با برند مطرح و باکیفیت Bose با ۸ بلندگو و نمایشگر لمسی ۷ اینچی از دیگر مشخصه ‌های جذاب در کابین شاسی بلند جدید نیسان است.نیسان ایکس تریلاز نظر فنی نیسان ایکس تریل 2018 نسبت به قبل تفاوتی نکرده و به همان پیشرانه 4 سیلندر خطی 2.5 لیتری مجهز شده است که می تواند حداکثر 171 اسب بخار و 233 نیوتن متر را تولید کند. گیربکس نصب شده روی ایکس تریل از نوع CVT است که شتابی صفر تا صدی 10.5 ثانیه ای را در اختیار این خودرو قرار می دهد .
این خودرو در اردیبهشت ماه با قیمت 344 میلیون تومان از سوی جهان نوین آریا عرضه شد ولی هم اکنون در بازار با قیمتی حدود 540 میلیون تومان از سوی فروشندگان قیمت گذاری می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ahadm 8888
    ahadm 8888 | ۸ مرداد ۱۳۹۷

    عطای شما رو هم به لقایتان بخشیدم ..
    کلا هیچ چیز تو ایران ارزش اینو نداره که واسش اعصابتو خورد کنی

  • ahadm 8888
    ahadm 8888 | ۸ مرداد ۱۳۹۷

    دیجیاتو بیخود می کنی نظرات رو پاک می کنی
    ....تو این ممکلت چرا شنیدن حرف حق اینقدر سخته نمی دونم ..

مطالب پیشنهادی