ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

الکام گیمز
ویجیاتو - بازی

گزارش دیجیاتو از الکام گیمز و غرفه‌های کافه بازار

الکام گیمز امسال پس از مدت‌ها، اولین گردهمایی بازی‌سازان ایرانی در کنار مخاطبان و کاربرانشان به حساب می‌آید. در حالی که رویدادهای متنوعی، نیازهای اساسی بازی‌سازهای ایرانی را هدف قرار داده اما بخش عمده الکام ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۲:۲۰

الکام گیمز امسال پس از مدت‌ها، اولین گردهمایی بازی‌سازان ایرانی در کنار مخاطبان و کاربرانشان به حساب می‌آید. در حالی که رویدادهای متنوعی، نیازهای اساسی بازی‌سازهای ایرانی را هدف قرار داده اما بخش عمده الکام استارز با حمایت شرکت کافه بازار با تمرکز روی رابطه میان مصرف‌کننده و تولیدکننده برگزار می‌شود.

بخش عمده‌ای از سالن ۱۰ و ۱۱ الکامپ ۹۷ در اختیار کافه بازار قرار گرفته تا در این فضا فرصتی برای نمایش بازی‌های برتر ایرانی مهیا شود. کافه بازار به عنوان حامی اصلی این رویداد، ۳۱ شرکت بازی‌سازی، ناشر و شتاب‌دهنده بازی‌های ویدیویی را در این فضا گرد هم آورده تا محصولاتشان را در اختیار مخاطبان قرار دهند، از فعالیت‌هایشان بگویند و با مخاطبانشان بیشتر آشنا شوند. در ادامه گزارش دیجیاتو از این رویداد را مشاهده می‌کنید.

بخشی از غرفه‌ی ۶۵۰ متری کافه بازار برای تورنومنت‌ها و مسابقات طراحی شده. اگر به الکامپ ۹۷ و بخش الکام گیمز سر بزنید، با فضایی شلوغ و پر سر و صدا روبرو خواهید شد که محل برگزاری مسابقات است. استودیوهای بازی‌سازی در نوبت‌های مختلف، جنبه‌های رقابتی بازی‌هایشان را در این مکان به نمایش می‌گذارند تا مردم و طرفداران بازی‌ها در این رقابت شرکت کرده و مهارت (یا شاید شانس) خود را بیازمایند.

الکام گیمز همزمان با الکامپ ۹۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. برای گفتگو با بازی‌سازها و شرکت در رقابت‌ها به سالن ۱۰ و ۱۱ مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • پویا جباری ثانی
    پویا جباری ثانی | ۹ مرداد ۱۳۹۷

    کار

  • kevin
    kevin | ۷ مرداد ۱۳۹۷

    سلام، صدای ویدئو از دقیقه ی دو به بعد ایراد داره و صدای مصاحبه شونده ها پخش نمیشه

مطالب پیشنهادی