ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش دیجیاتو از غرفه مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر در الکامپ 97

مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر اواخر فروردین ۹۷ به شکل رسمی افتتاح شد و این دو مجموعه بزرگ از همکاری مشترک خود پرده برداشتند. کار این مرکز فناوری حمایت از استارتاپ های ایرانی است، خصوصاً در ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۸

مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر اواخر فروردین ۹۷ به شکل رسمی افتتاح شد و این دو مجموعه بزرگ از همکاری مشترک خود پرده برداشتند. کار این مرکز فناوری حمایت از استارتاپ های ایرانی است، خصوصاً در حوزه هایی مثل آب محیط زیست، بهداشت و سلامت، آموزش و پزشکی. در حقیقت این مرکز تاسیس شده تا آگاهی عمومی را درباره مفهوم طراحی اپلیکیشن در فضای کسب و کار افزایش دهد و علاوه بر این با آموزش و فعال سازی تیم های جوان و بالا بردن سطح دانش آنها از ایده های نوآورانه در حوزه های مورد نظر خود حمایت کند.

مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر علاوه بر حمایت های آموزشی، فضای مورد نیاز استارتاپ های نوآور را هم در اختیار آنها قرار می دهد تا این چالش مهم را در آغاز فعالیت، از سر راه تیم های جوان بردارد. تیم های جوان با داشتن چنین امکاناتی و بهره گرفتن از تجارب و مشاوره فنی و تخصصی کارشناسان و مربیان خود قادر هستند فرایند تبدیل ایده به محصول نهایی را ظرف مدت کوتاه تری طی کرده و ایده خود را در بازار پیاده سازی نمایند.

برخی از استارتاپ هایی که تاکنون توسط این مرکز مورد حمایت قرار گرفته اند به شرح زیر هستند:

  • بهزی: بهزی یک بنامه مراقبتی خاص برای زندگی در کنار داروهایی که پزشک تجویز کرده ارائه می دهد تا کابربر بتواند با پشتیبانی آن درمانی سریع تر، موثر تر و ماندگارتری داشته باشد.
  • بهماند: این طرح راهمکاری نو در مدیریت پسماند است که به فرهنگ سازی کاهش تولید و جداسازی زباله در مبدا و جمع آوری پسماند های خشک شهری بر بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات از طریق اپلیکیشن موبایل می پردازد.
  • شفاجو: شفاجو در پی افزایش سطح سلامت افراد جامعه و ارائه خدمات آنلاین پزشکی و سلامتی است. افزایش آگاهی نسبت به بهداشت و سلامت، بهبود خدمات پزشکی، ایجاد جریان آزاد اطلاعات و شفافیت در این زمینه دغدغه های شفاجو هستند.
  • ویتامید: ویتامید می کوشد نامیدی در درمان بیماران حرکتی را از بین ببرد. این استارتاپ حرکات و تمریناتی را که در جلسات کار درمانی به بیمار داده می شوند را در قالب بازی های کامپیوتری طراحی می کند و با استفاده از محصولات واقعیت مجازی به بیمار انگیزه و امید رنگ باخته اش را بر می گرداند. در این روش درمانی، سرعت درمان بیمار افزایش خواهد یافت.
  • پراکسو: استارتاپ پراکسو یک پلتفرم جامع برای تشکیل پرونده الکترونیک سلامت است. تاثیر این طرح، بهینه سازی فرآیندهای حوزه ی سلامت، تسریع در خدمات رسانی، کاهش خطای انسانی، مطالعات پژوهشی و موارد اینچنینی است.
  • آکسون: آکسون بخشی از عصب است که اطلاعات را منتقل می کند. این استارتاپ یک شبکه خانگی از پرستاران به حساب می آید که اطلاعات شفاف را در اختیار مخاطبتان قرار می دهد تا همواره قادر باشند بهترین پرستار را در خانه در اختیار داشته باشند.
  • ایسمینار: ایسمینار پلتفرم مدیریت و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس آنلاین) و رویداد های آنلاین است. این پلتفرم علاوه بر ارائه زیرساخت و نرم افزار وبینار، تمام خدمات ارزش افزوده ی مدیریت و برگزاری وبینار شامل ثبت نام آنلاین، بسته های تبلیغاتی و اطلاع رسانی، بسته های مکمل و برگزاری و سیستم فروش وبینار را ارائه می دهد.
  • اینوان: اینوان یک استارتاپ فعال در حوزه گردشگری است. اینوان به افرادی که قصد سفر مستقل (بدون تور) را دارند کمک می کند تا در کمترین زمان و بر اساس شرایط خاص خودشان مثل زمان سفر و بودجه، یک برنامه سفر داشته باشند.
  • تیم کمپ: تیم کمپ سیستم آنلاین مدیریت پروژه و گانت شمسی است. این سیستم به تیم ها کمک می کند تا به سرعت و سادگی وظایف، گفتگو ها، فایل ها و فعالیت های تیمی و کسب و کار خود را به صورت آنلاین مدیریت کنند و ریسک های پروژه و کار تیمی خود را کاهش دهند.
  • دوپرو: دوپرو یک سرویس جمع سپاری به طراحان و سازمان ها ارائه می دهد. کارفرما بعد از ثبت پروژه، طرح هایی از طراحان فرصت مشارکت در پروژه های مختلف دریافت می کند تا هم طراحان فرصت مشارکت در پروژه های مختلف را داشته باشند و هم کارفرما بتواند طرحی با حداکثر میزان خلاقیت نوآوری دریافت کند.
  • نکسو: نکسو بستری قدرتمند برای ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان ارائه می کند. این نرم افزار با داشتن مزایایی همچون مدیریت دقیق زمان، گارانی، ارتباط مستقیم با برندهای مطرح در ارائه خدمات شهری، تضمین کیفیت خدمات، تجهیزات و قطعات استفاده شده و سعی در خلق ارتباطی ارزشمند با کاربر دارد.

اما برای آشنایی بیشتر با این مرکز از شما دعوت می کنیم در ادامه با گزارش دیجیاتو همراه شوید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی