ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت 9 سامسونگ
تکنولوژی

سیستم خنک کننده قدرتمند گلکسی نوت 9 آن را از دکس بی نیاز می کند

۱۰ روز دیگر تا رونمایی رسمی از گلکسی نوت 9 باقی مانده و در این چند روز موج شایعات در رابطه با پرچمدار بعدی سامسونگ بیشتر از پیش تقویت می شود. امروز نیز وبسایت SamsungMobile ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

۱۰ روز دیگر تا رونمایی رسمی از گلکسی نوت 9 باقی مانده و در این چند روز موج شایعات در رابطه با پرچمدار بعدی سامسونگ بیشتر از پیش تقویت می شود. امروز نیز وبسایت SamsungMobile اطلاعات جدیدی را در رابطه با یکی دیگر از اجزای داخلی این موبایل منتشر کرده است.

براساس توییت این وبسایت خبری، لوله های خنک کننده گلکسی نوت 9 سامسونگ تقریبا نیمی از فضای پنل پشتی دستگاه را تحت پوشش خود خواهند داشت. با در نظر داشتن اینکه نوت 9 به یک نمایشگر ۶.۳ اینچی مجهز خواهد بود و حاشیه های اندکی دارد، این فضا چشمگیر خواهد بود از توان بالای گلکسی نوت 9 سامسونگ برای خنکسازی خبر می دهد.

بیش از نیمی از فضای پشتی گلکسی نوت 9 سامسونگ تحت پوشش سیستم خنک کننده قرار دارد

اما یکی از دلایل احتمالی سامسونگ برای اتخاذ این تصمیم آن است که موبایل مورد بحث طبق شایعات بدون نیاز به نصب روی داک می تواند تجربه دسکتاپ را در اختیار کاربرانش بگذارد و در نتیجه ضروری است که شرکت سازنده تدابیر لازم را برای خنک نگه داشتن این دستگاه در نظر بگیرد.

اما در مورد دکس پد و دکس استیشن باید بگوییم جدای از داشتن پورت هایی که امکان اتصال موبایل به یک نمایشگر اکسترنال و لوازم جانبی را فراهم می کنند به فن های خنک کننده هم مجهز هستند. به لطف این فن ها دستگاه می تواند برای یک مدت طولانی بدون گرم شدن بیش از حد کار کند اما آنطور که خبر اخیر نشان می دهد نوت 9 به خاطر برخورداری از یک سیستم خنک کننده قوی قادر خواهد بود بدون نیاز به فن های مذکور برای پایین نگه داشتن دما همین کار را به انجام برساند.

با این حال اما این شیوه استفاده محدودیت هایی هم نسبت به روش اتصال مستقیم با دکس دارد؛ در اینصورت گلکسی نوت 9 سامسونگ صرفا قادر خواهد بود که حداکثر ۵ اپلیکیشن را به صورت همزمان باز کند در حالی که در وضعیت اتصال آن به داک دکس این رقم به ۲۰ افزایش می یابد.

البته بهبود سیستم خنک کننده دستگاه در زمان اجرای اپ های سنگین آن هم برای مدتی طولانی فوق العاده است به ویژه آنکه گفته می شود نسخه اندرویدی فوتناینت صرفا منحصر به گلکسی نوت 9 سامسونگ خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی