ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات جدیدی از منو و آیکون‌های گلکسی نوت 9 در فضای مجازی منتشر شد

تنها چند روز تا معرفی پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 باقی نمانده و به نظر می‌رسد که تمامی مشخصات آن پیش از رونمایی رسمی فاش شده است. حال شایعات بسیار زیادی در شبکه‌ی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

تنها چند روز تا معرفی پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 باقی نمانده و به نظر می‌رسد که تمامی مشخصات آن پیش از رونمایی رسمی فاش شده است. حال شایعات بسیار زیادی در شبکه‌ی اجتماعی توییتر منتشر شده که از جزئیات و تغییرات دیگری در این پرچمدار خبر می‌دهد.

به نظر میرسد که گلکسی نوت 9 اولین موبایلی باشد که نسل جدید دستیار هوش مصنوعی سامسونگ یعنی بیکسبی 2.0 در آن تعبیه شده است. البته این هوش مصنوعی از رابط کاربری منحصر به فرد خود نیز استفاده خواهد کرد. به احتمال قوی صفحه‌ی اصلی بیکسبی تغییر نموده و رنگ‌های بیشتری در آن بکار برده خواهد شد.

علاوه بر این به نظر می‌رسد که آیکون‌های تازه‌ای برای اپلیکیشن‌های رابط کاربری منحصر به فرد Samsung Experience درنظر گرفته شود. البته هنوز مشخص نیست که آیکون‌های فعلی تا چه میزان تغییر خواهند کرد و هرچند باید به یادداشت که در پوسته گوشی های کمپانی کره ای امکان تغییرشان میسر است

همچنین گفته شده که منویی کاملاً تازه برای قلم S Pen جدید در نظر گرفته می‌شود که به احتمال قوی همان منوی معلق Air Command باشد که دوباره طراحی شده است. نسخه‌های قبلی منو یاد شده بسیار شلوغ بود و همانطور که می‌دانید قلم S Pen از  قابلیت‌های بلوتوثی جدیدی بهره می‌برد. این مسئله موجب شده که سامسونگ سعی کند برای منو Air Command سیستمی جدید درنظر بگیرد و کارایی آن را بهتر کند.

گزارش شده که این موبایل از ژست‌های حرکتی بیشتری پیشتیبانی می‌کند که به نظر می‌رسد همان ژست‌هایی باشد که به تقلید از موارد مشابه موجود در آیفون 10 به سیستم عامل اندروید P اضافه شده است. بدین ترتیب کلید هوم در این پرچمدار، کلیدی خواهد بود که کاربر با سوایپ به سمت چپ و راست می‌تواند دستورات متفاوتی را اجرا کند.

 

تماشا کنید: آگهی های جدید سامسونگ محدودیت های آیفون را به سخره می گیرند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی