ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنچمارکی منتسب به مدل ۲۰۱۸ گلکسی A7 در گیک بنچ ثبت شد

با اینکه به تازگی سامسونگ اعلام کرده با معرفی گلکسی R و گلکسی P، از سری گلکسی J خداحافظی خواهد کرد اما به نظر می‌ رسد خط تولید سری گلکسی A پابرجا خواهد ماند و کمپانی کره‌ای ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

با اینکه به تازگی سامسونگ اعلام کرده با معرفی گلکسی R و گلکسی P، از سری گلکسی J خداحافظی خواهد کرد اما به نظر می‌ رسد خط تولید سری گلکسی A پابرجا خواهد ماند و کمپانی کره‌ای هنوز قصد دارد مدل‌ های جدیدی از این سری را عرضه‌ کند چرا که به تازگی بنچمارکی منتسب به مدل ۲۰۱۸ گلکسی A7 در گیک بنچ رویت شده است.

اخیراً اطلاعاتی از یک موبایل با شماره‌ مدل SM-A750FN در وبسایت گیک بنچ ثبت شده و کارشناسان با مشاهده آن تخمین زده‌ اند که این مشخصات احتمالاً به آخرین مدل از خانواده گلکسی A ‌اختصاص داشته باشد.

طبق مشخصات منتشر شده از این گوشی، مدل ۲۰۱۸ گلکسی A7 از یک چیپست هشت هسته‌ای اگزینوس ۷۸۸۵ با سرعت کلاک ۱.۶ گیگاهرتز بهره خواهد برد که پیش از این نیز مدل ۲۰۱۸ گلکسی A8 نیز از آن استفاده کرده بود. علاوه بر این گوشی یاد شده به همراه ۴ گیگابایت رم و اندروید پیش فرض اوریو عرضه خواهد شد که این مقدار رم برای یک میان رده عدد مناسبی به شمار می‌رود.

همانطور که در تصویر فوق نشان داده شده، مدل ۲۰۱۸ گلکسی A7 به لطف چیپست اگزینوس ۷۸۸۵ در تست تک هسته ای امتیاز ۱۵۲۶ و در تست چند هسته ای امتیاز ۴۲۶۵ را به ثبت رسانده است.

با توجه به مشخصات ذکر شده، احتمال می‌رود که این نسخه قدری ارزانتر از مدل ۲۰۱۸ گلکسی A8 به فروش برسد تا طرفداران برند سامسونگ بتوانند گزینه‌های بیشتری پیش روی خود داشته باشند و از میان آنها گوشی موردنظرنشان را خریداری کنند.

با این حال مشخصات دیگری از این موبایل منتشر نشده و فعلاً برای کسب اطلاع از مشخصات کامل مدل ۲۰۱۸ گلکسی A7 باید منتظر معرفی رسمی یا افشای اطلاعات دیگری باشیم.

 

تماشا کنید: سامسونگ با آگهی‌های جدیدش، رسماً به اپل اعلان جنگ می‌کند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی