ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر‌هایی از قاب‌های گلکسی نوت 9 منتشر شد [به روز رسانی]

با انتشار رندر‌ها و تصاویری از پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 مشخص شده که این موبایل در پنج رنگ مختلف عرضه خواهد شد. حال رندر‌های دیگری از قاب‌های تولید شده برای این گوشی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۰

با انتشار رندر‌ها و تصاویری از پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 مشخص شده که این موبایل در پنج رنگ مختلف عرضه خواهد شد. حال رندر‌های دیگری از قاب‌های تولید شده برای این گوشی ها منتشر شده که علاقمندان برند سامسونگ را تحریک می‌کند مدل‌های مورد علاقه خود را خریداری کرده تا بتوانند از پرچمدار گران خود محافظت به عمل آورده و شاید آنها را زیباتر کنند.

همانطور می‌دانید پیشرفته‌ترین گوشی سامسونگ قرار است در پنج رنگ مشکی، بنفش کم رنگ، آبی، قهوه‌ای و شاید هم بنا بر گزارش های قدیمی تر یک رنگ خاکستری عرضه گردد.

تمامی این موبایل‌ها به همراه یک قلم S Pen همرنگ عرضه می‌گردند البته باید مدنظر داشت که قلم مدل آبی این پرچمدار با دیگر موارد تفاوت دارد و  زرد رنگ است.

اما با این وجود دو مدل فلیپ کاور مختلف برای پرچمدار بعدی سامسونگ عرضه خواهد شد که از رنگ مشابه مدل اصلی بهره می‌برد.

مدل اول Clear View نام دارد که کاور رویی آن، نمایی واضح از نمایشگر را به نمایش می‌گذارد اما قاب دیگر که LED View نام‌گذاری شده است، روش متفاوتی را در پیش می‌گیرد.

برخی قاب‌های محکمتر را می‌پسندند و به همین دلیل طراحان، قاب‌های سخت MIL-STD-810G را برای این کاربران مشکل پسند تولید کرده‌اند.

گلکسی نوت 9 با این قاب‌ها در صورت سقوط از ارتفاع ۱.۸ متری هیچ صدمه‌‌ای نمی‌بیند و علاوه بر این، یک استند و پایه مخصوص نیز در این مدل تعبیه شده که کاربر می‌تواند از آن برای مشاهده‌ی فیلم و ویدیو‌های طولانی بهره ببرد.

البته قاب‌های سیلیکونی ساده هم برای پرچمداران بعدی سامسونگ درنظر گرفته شده که استفاده از آنها نیز نمی‌تواند خالی از لطف باشد.

گفته می‌شود گلکسی نوت 9 در دو مدل با حافظه های داخلی ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایتی ارائه خواهد شد و خریدارانی که قصد تهیه مدل ۱۲۸ گیگابایتی را دارند، حداقل باید ۱۰۲۹ یورو پرداخت کنند. در حالی که مدل ۵۱۲ گیگابایتی حداقل قیمت ۱۲۷۹ یورویی دارد.

 

تماشا کنید: آگهی های جدید سامسونگ محدودیت های آیفون را به سخره می گیرند

 

[تاریخ انتشار خبر اولیه: ۶ مردادماه]

 

به روز رسانی:

وبسایت AllAboutSamsung دقایقی قبل تصاویر مربوط به همه قاب های رسمی این گوشی معرفی نشده را منتشر کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی