ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش پلی استیشن 4 از مرز 82 میلیون دستگاه عبور کرد

شرکت سونی چندی پیش با برگزاری یک کنفرانس، آمارهای مالی خود برای 3 ماهه‌ی نخست سال 2018 را به صورت عمومی منتشر کرد. این آمارها به بازه‌ی زمانی یک آوریل الی 30 ژوئن مربوط می‌شوند. ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

شرکت سونی چندی پیش با برگزاری یک کنفرانس، آمارهای مالی خود برای 3 ماهه‌ی نخست سال 2018 را به صورت عمومی منتشر کرد. این آمارها به بازه‌ی زمانی یک آوریل الی 30 ژوئن مربوط می‌شوند.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، سونی در جریان کنفرانس مالی خود اطلاعات جدیدی را از فروش کلی کنسول پلی استیشن 4 منتشر کرد. با توجه به گزارش سونی، در جریان 3 ماهه‌ی نخست سال جاری، 3.2 میلیون دستگاه کنسول پلی استیشن 4 به خرده‌ فروشی‌های سرتاسر جهان ارسال شده است تا فروش کلی این کنسول به رقم 82.2 میلیون دستگاه برسد. آخرین رقم از فروش این کنسول مربوط به 3 ماه پیش می‌شود که 79 میلیون دستگاه اعلام شده بود.

سونی همچنین اعلام کرد میزان کنسول‌های پلی استیشن 4 ارسال شده در 3 ماهه‌ی نخست امسال در مقایسه با سال گذشته‌ 100 هزار دستگاه کاهش داشته است که با در نظر گرفتن طول عمر دستگاه اتفاق چندان غیر منتظره‌ و عجیبی محسوب نمی‌شود.

پلی استیشن 4

میزان سودآوری شرکت سونی در این 3 ماهه در مقایسه با 3 ماهه‌ی سال گذشته با افزایش روبرو بوده و به رقم 472.1 میلیارد ین رسیده است. بخش عمده‌ی این افزایش سودآوری، حاصل رشد فروش نرم افزارهای کنسول پلی استیشن 4 بوده. علاوه بر این، درآمد عملیاتی این شرکت نیز با یک افزایش قابل توجه که نتیجه‌ی افزایش فروش بوده، به میزان 83.5 میلیارد ین رسیده است. در ادامه آمارهای مربوط به شرکت سونی را مشاهده می‌کنید:

پلی استیشن 4

در پایان نیز شرکت سونی پیش بینی‌های خود برای سال مالی را منتشر کرد. بر این اساس، این شرکت انتظار دارد که تا پایان ماه مارس، مجموعاً 17 میلیون دستگاه پلی استیشن 4 به فروش برسد که اگر این اتفاق رخ دهد، فروش کلی این کنسول به رقم 96 میلیون دستگاه خواهد رسید.

همچنین، پیش بینی شده است که میزان سودآوری و درآمد بخش «بازی و خدمات شبکه» (Game & Network Services) نیز به میزان قابل توجهی افزایش یابد:

انتظار می‌رود میزان فروش کلی پلی استیشن 4 در سال مالی جاری بیشتر از پیش بینی‌های ما در ماه آوریل باشد (این رقم در ماه آوریل 16 میلیون دستگاه اعلام شده بود). دلیل تغییر در پیش بینی‌ها را می‌توان به فروش فراتر از انتظار نرم افزارهای پلی استیشن 4، تغییر در نرخ‌ ارز‌های خارجی و همچنین افزایش در میزان فروش سخت افزاری پلی استیشن 4 مرتبط دانست. همچنین انتظار می‌رود میزان درآمد عملیاتی ما نیز بیشتر از پیش بینی اعلام شده در ماه آوریل باشد.

پلی استیشن 4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • silent_eagle
    silent_eagle | ۹ مرداد ۱۳۹۷

    شما یادتون نمیاد ، یه زمانی میشد پی اس 4 خرید

مطالب پیشنهادی