ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر نوت 10
تکنولوژی

گوشی آنر نوت 10 معرفی شد؛ نمایشگر 6.95 اینچی در کنار باتری 5000 میلی آمپر ساعتی

هواوی به تازگی آنر نوت 10 را در چین معرفی کرده، موبایلی با نمایشگر بسیار بزرگ 6.95 اینچی و باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی. برای این گوشی نمایشگری از نوع سوپر امولد در نظر ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۸

هواوی به تازگی آنر نوت 10 را در چین معرفی کرده، موبایلی با نمایشگر بسیار بزرگ 6.95 اینچی و باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی.

برای این گوشی نمایشگری از نوع سوپر امولد در نظر گرفته شده که روزلوشن 2220 در 1080 را با نسبت 18.5 به 9 ارائه می دهد. حاشیه های نمایشگر بسیار باریک است و به همین دلیل فضایی برای تعبیه حسگر اثر انگشت در قاب جلویی باقی نمانده، اما در میانه پشت گوشی شاهد تعبیه این حسگر هستیم.

آنر نوت 10

آنر نوت 10 به کایرین 970 پرچمدار فعلی چیپست های سری کایرین مجهز شده که از قابلیت های هوش مصنوعی نیز بهره می برد. رم در نظر گرفته شده 6 یا 8 گیگابایت است و کاربران دو انتخاب 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی دارند. دوربین سلفی تصاویری 13 مگاپیکسلی را ثبت می کند، در حالی که دوربین اصلی، دوگانه با حسگرهای 16+24 مگاپیکسلی است.

هر 3 دوربین گوشی از قابلیت های هوش مصنوعی بهره می برند و می توانند صحنه های متفاوت را تشخیص دهند، بهترین شرایط نوری را تنظیم کرده و تصاویر چهره را زیباتر کنند.

آنر نوت 10

آنر نوت 10 به اندروید 8.1 به همراه رابط کاربری اختصاصی آنر، EMUI مجهز شده است. ادعا شده این گوشی می تواند با یک بار شارژ تا 18 ساعت به پخش ویدیو بپردازد و مهم تر اینکه هواوی قابلیت GPU Turbo را هم برای این گوشی فراموش نکرده. گفته شده به لطف این قابلیت قدرت گرافیکی در اپ ها و بازی های نیازمند به پردازش گرافیکی سنگین تا 60 درصد بهبود پیدا می کند، در حالی که مصرف انرژی تا 30 درصد کاهش می یابد.

CPU Turbo قابلیت دیگر آنر نوت 10 است که به منظور بهره بردن هر چه بیشتر از چیپست گوشی در نظر گرفته شده و در شرایطی کاربرد دارد که قدرت بیش از مصرف بهینه انرژی در اولویت قرار دارد.

اما آنر به فکر گیمرها هم بوده. این گروه از کاربران نباید نگرانی از بابت گرم شدن بیش از حد گوشی داشته باشند، چرا که آنر نوت 10 به سیستم خنک کننده مایع مجهز شده. علاوه بر این اسپیکر دوگانه از فناوری بهبود صدای دالبی اتموس بهره می برد.

آنر نوت 10 با قیمت های زیر عرضه می شود:

  • با 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایت معادل 410 دلار
  • با 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایت معادل 470 دلار
  • با 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایت معادل 525 دلار

این قیمت ها بسیار به صرفه به نظر می رسند، البته باید ببینیم در سایر کشورها چه قیمتی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی