ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

موزیلا برای انتخاب لوگوی جدید فایرفاکس از کاربران کمک می گیرد

به تازگی مشخص شده که موزیلا قصد دارد لوگوی فایرفاکس را به طور کلی تغییر دهد. به همین دلیل است که این کمپانی سعی کرده‌ که نظر مخاطبین و طرفدارانش را بپرسد تا بتواند از ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

به تازگی مشخص شده که موزیلا قصد دارد لوگوی فایرفاکس را به طور کلی تغییر دهد. به همین دلیل است که این کمپانی سعی کرده‌ که نظر مخاطبین و طرفدارانش را بپرسد تا بتواند از سلیقه‌ی آنها برای بهتر شدن لوگوی انتخابی استفاده کند.

بسیاری از کاربران تنها با مرورگر فایرفاکس آشنایی دارند اما موزیلا اپ‌ها و سرویس‌های زیادی با استفاده از این نام تولید کرده که این محصولات اینترنت محور، خانواده‌ی فایرفاکس لقب گرفته‌اند.

حال شرکت موزیلا باور دارد که نماد قبلی این برنامه که روباهی با دمی آتشین بود، نمی تواند گزینه مناسبی برای تمامی محصولات این خانواده باشد و طراحان این شرکت سعی دارند با طراحی لوگویی جدید، گزینه مناسبی برای نشان دیگر محصولات این شرکت بیافرینند.

کمپانی یاد شده بر خلاف شرکت‌های دیگر سعی نکرده که تغییرات کوچکی در لوگوی قبلی ایجاد کند و امیدوار است بتواند نماد کاملاً جدیدی خلق کند. البته نام فایرفاکس که روباه آتشین معنی می‌دهد، چندان جایی برای نوآوری باقی نمی‌گذارد.

حال موزیلا با همکاری یک تیم طراحی سعی کرده‌ دو سری گزینه برای لوگوهای جدید تمامی برنامه‌های خانواده فایرفاکس طراحی کند.

اولین آیکون به نمایش گذاشته شده در این سری، لوگوی اصلی یا نماد مادر به حساب خواهد آمد و نشان تمامی محصولات موزیلا، بر اساس آن طراحی شده‌. این شرکت امیدوار است که لوگوی اصلی به قدری زیبا و به یادماندنی باشد تا همگان با دیدنش یاد برنامه فایرفاکس بیفتند.

لوگو‌های به نمایش گذاشته شده در خط بعد به ترتیب آیکون‌های نسخه‌های اصلی، توسعه‌دهندگان و نایتلی این مرورگر به شمار می‌روند. سه نشان‌ خط وسط نیز به فایرفاکس فوکوس و ریلتی اختصاص دارند. پنچ آیکون آخر نیز قرار است در آینده اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های جدید موزیلا را به نمایش بکذارد.

حال موزیلا با به نمایش گذاشتن دو سری نماد مختلف در بلاگ اختصاصی خود، از کاربران درخواست کرده گزینه‌ی مناسب را میان این دو سری انتخاب کنند و نظرشان را با گذاشتن کامنت به اطلاع مسئولین این شرکت برسانند.

 

تماشا کنید:مرورگر اج در زمینه مصرف باتری همچنان بهترین است [تماشا کنید]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی