ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

گزارش دیجیاتو از غرفه بازی زولا در الکامپ 97

بازی رایگان زولا که مدتی از انتشار آن در ایران می گذرد، کاربران فعال زیادی در سطح کشور دارد و به همین جهت حضور پررنگ آن ها در الکامپ 97 دور از انتظار نبود. طی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

بازی رایگان زولا که مدتی از انتشار آن در ایران می گذرد، کاربران فعال زیادی در سطح کشور دارد و به همین جهت حضور پررنگ آن ها در الکامپ 97 دور از انتظار نبود. طی بازدیدی که از غرفه این بازی در الکامپ داشتیم، با فواد امیری، مدیر خاورمیانه لوکوم گیمز ترکیه که وظیفه عرضه این بازی در ایران را دارد در رابطه با حضور زولا در ایران و آینده این بازی پرطرفدار به گفتگو نشستیم.

دیجیاتو: هدفتان از حضور در الکامپ امسال چه بود؟

فواد امیری - زولا: چندسالی است که نمایشگاه عمومی مرتبط با بازی های ویدیویی در ایران برگزار نمی شود و الکامپ تنها فضایی است که ما می توانیم به صورت مستقیم با کاربران زولا تعامل داشته باشیم که در چند روز اخیر بازخورد خوبی از آن ها گرفتیم.

با وجود این که الکامپ نمایشگاه تخصصی بازی نیست آیا از تعداد بازیکنندگان از غرفه زولا راضی بودید؟

بله. روز اول بازدید کمی کم بود اما در روزهای بعد بازدیدکنندگان افزایش یافته و حتی از حد انتظار ما فراتر رفتند. کار به جایی رسید که ما افراد بیشتری را برای غرفه داری در نظر گرفتیم تا با طرفداران زولا تعامل داشته باشیم.

منظورتان از این تعامل چیست؟

به بازدیدکنندگان غرفه زولا دی وی دی بازی و 5 هزار سکه رایگان برای خرید اسحله و لباس را می دهیم. همچنین جدا از امکان تست گیم پلی بازی در غرفه، بین کسانی که ثبت نام خود در زولا را در این غرفه انجام دهند، به قید قرعه 3 جایزه 1 میلیون تومانی اهدا خواهیم کرد.

کاربران حرفه ای زولا چطور، آن ها هم به غرفه شما سر زده اند؟

بله. یکی از اصلی ترین برنامه های ماه در آینده ای نزدیک، ورزش های الکترونیکی و گیم نت ها هستند که به نظر من در ایران به اندازه کافی به آن ها پرداخته نمی شود.

این برنامه دقیقا شامل چه کارهایی می شود؟

از آن جایی که گیم نت ها در ایران بیشتر به صورت زیر زمینی فعالیت داشتند، باشگاه های ورزش های الکترونیک در کشور ما آن چنان حرفه ای نیستند و ما با آموزش ها و پشتیبانی های مالی قصد داریم تا این شرایط را بهبود ببخشیم و این قضیه شامل جایزه 15 میلیونی ماهانه بازی هم می شود؛ همچنین از آن جا که زولا در ایران و ترکیه به صورت جداگانه و مستقیم عرضه و پشتیبانی می شود، هدف اصلی ما آماده کردن این تیم ها برای مسابقات جهانی زولا است.

عرضه جداگانه بازی در ایران، چه تاثیراتی در سهولت کاربران در تجربه زولا گذاشته است؟

جدا از آن که سرورهای بازی در داخل کشور قرار دارند، ما نقشه ها را بر اساس سلیقه ایرانی ویرایش می کنیم. برای مثال نقشه های پرسپولیس و تخت جمشید در بازی حضور دارند و کار تصویر برداری از میدان ولیعصر برای اضافه کردن نقشه تهران که ساختمان های معروف این شهر در آن حضور خواهند داشت، آغاز شده است.

فواد امیری در بقیه صحبت های خود به این نکته اشاره کرد که آن ها با چالش ایرانی بودن بازی و ذهنیت بدی که این برچسب ایجاد می کنند روبرو هستند و قصد دارند با پشتیبانی مناسب و توجه به بازخوردهای کاربران، این ذهنیت را تغییر دهند. همچنین قرار است کاربرانی که در سطح کشوری در بازی زولا موفق ظاهر می شوند، به مسابقات ترکیه بازی که حکم دست گرمی برای جام جهانی زولا را دارد، اعزام شوند که اخبار بیشتر در این رابطه، به زودی منتشر خواهد شد.

غرفه بازی زولا در سالن ۶ نمایشگاه الکامپ 97 قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی