ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدل 2019 گلکسی A احتمالاً با دوربین سه گانه همراه خواهد شد

اخیراً سامسونگ با رقبای قدرتمند چینی از جمله هواوی و شیائومی در بخش گوشی های هوشمند اقتصادی و میان رده مواجه شده اما بر اساس گزارشی جدید قرار است شرایط برای گوشی های مدل 2019 ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

اخیراً سامسونگ با رقبای قدرتمند چینی از جمله هواوی و شیائومی در بخش گوشی های هوشمند اقتصادی و میان رده مواجه شده اما بر اساس گزارشی جدید قرار است شرایط برای گوشی های مدل 2019 گلکسی A تغییر کند. گزارش شده که برخی از مدل های 2019 این سری ویژگی خاصی را از پیش از پرچمداران سامسونگ ارائه خواهند داد: دوربین اصلی سه گانه و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر.

به گفته منابعی نزدیک به سامسونگ به جای اینکه این دوربین شامل یک حسگر اصلی در کنارد دو دوربین تله فوتو و فوق عریض باشد، سری 2019 گلکسی A قرار است به دوربینی با یک حسگر اصلی در کنار حسگر دومی برای بهبود قابلیت های عکاسی تصاویر بوکه (با پیش زمینه و یا پس زمینه محو شده) مجهز باشند.

در کنار این موارد لنز سوم فوق عریض قرار خواهد گرفت.  پیش از این نیز گمانه زنی هایی مطرح شده بود که اشاره به مجهز شدن گلگسی اس 10 پلاس به دوربین سه گانه برای اولین بار در بین گوشی های سامسونگ داشت؛ مشابه با آن چه در هواوی P20 پرو دیده بودیم. گزارش جدید اما اشاره به یک سنت شکنی سامسونگ دارد: سری 2019 گلکسی A اولین گوشی های شرکت کره ای خواهند بود که به دوربین سه گانه مجهز می شوند، حتی پیش از سری گلکسی اس.

البته باید توجه داشت با توجه به اینکه سری گلکسی A ارزان تر از گلکسی اس هستند، احتمالاً شاهد کیفیت دوربین پایین تر نسبت به پرچمداران آتی سامسونگ از جمله گلکسی اس 10 خواهیم بود.

علاوه بر این، گزارش اخیر اشاره کرده که شاهد تعبیه حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر از نوع اپتیکال در گوشی های مدل 2019 سری گلکسی A خواهیم بود. این بار هم ادعا شده که شاهد پیاده سازی این فناوری در سری گکلسی A پیش از سری گلکسی اس خواهیم بود. اعلام شده که اکنون تیم توسعه سخت افزار سامسونگ کار روی این فناوری را آغاز کرده است.

گلکسی اس 10 نیز قرار است به حسگر اثر انگشت تعبیه شده زیر نمایشگر مجهز شود؛ اما نوع پیشرفته تر التراسونیک برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

 

تماشا کنید: سامسونگ با آگهی‌های جدیدش، رسماً به اپل اعلان جنگ می‌کند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی