ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همراه اول برای هوشمند سازی زندگی ما چه برنامه ای دارد

مبحث IoT یا اینترنت اشیاء یکی از داغ ترین موضوعات روز دنیای فناوری است و هر روز بیشتر از قبل به گوش می رسد. این فناوری به شما امکان می دهد ابزارهای هوشمند ساخته و ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۵۷

مبحث IoT یا اینترنت اشیاء یکی از داغ ترین موضوعات روز دنیای فناوری است و هر روز بیشتر از قبل به گوش می رسد. این فناوری به شما امکان می دهد ابزارهای هوشمند ساخته و آنها را به شکل هوشمند کنترل کنید. حتی یک لامپ ساده هم می تواند به ابزاری هوشمند تبدیل شود و کارایی بالاتری داشته باشد. مثلاً کاربری را تصور کنید که قبل از رسیدن به منزل سیستم تهویه را با استفاده از موبایل خود روشن می کند. یا ساختمان شرکتی بزرگ که طبقات مختلف آن به حسگر مجهز شده و زمانی که سیستم مرکزی تشخیص دهد کسی در این طبقه نیست، به شکل خودکار سیستم سرمایش و روشنایی را خاموش می کند.

تقریباً هر ابزاری که اطراف خود می بینید این پتانسیل را دارد که هوشمند باشد و به شکل هوشمند کنترل شود. برای آشنایی بیشتر با این فناوری نسبتاً نوظهور به غرفه همراه اول در نمایشگاه الکامپ ۹۷ رفتیم تا ببینیم قدیمی ترین اپراتور ارتباطی کشور در حوزه اینترنت اشیاء و کنترل هوشمند چه برنامه هایی دارد. با دیجیاتو همراه باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی