ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه واقعیت مجازی کروم برای هدست Daydream منتشر شد

اگر دوست دارید با هدست‌های واقعیت مجازی خود وب‌گردی کنید، یک خبر خوب برای‌تان داریم: گوگل امروز مرورگر کروم خود را به هدست‌های دی‌دریم (Daydream View) و Lenovo Mirage Solo آورد. با توجه به توضیحات اهالی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

اگر دوست دارید با هدست‌های واقعیت مجازی خود وب‌گردی کنید، یک خبر خوب برای‌تان داریم: گوگل امروز مرورگر کروم خود را به هدست‌های دی‌دریم (Daydream View) و Lenovo Mirage Solo آورد. با توجه به توضیحات اهالی مانتن ویو، برای داشتن یک تجربه بهتر کروم جدید دارای حالت سینما خواهد بود تا ویدیوهای وب با واقعیت مجازی بهینه‌سازی بشوند.

در کنار حالت سینما، دارندگان دو هدست بالا می‌توانند از جستجوی صوتی استفاده کنند، به صورت ناشناس وب گردی کرده و به وب‌سایت‌های بوکمارک شده دسترسی پیدا کنند؛ گوگل تمام تلاشش را کرده تا تجربه کاملا کاربردی را برای علاقه مندان دنیای واقعیت مجازی به وجود بیاورد.

البته این اولین حضور کروم در دی‌دریم نیست و از سال پیش اهالی مانتن ویو در تلاش بودند تا وب گردی را با این هدست ممکن کنند. آن‌ها چند ماه پیش نیز یک نسخه بتا از کروم واقعیت مجازی را منتشر کردند که به خاطر باگ‌های مختلفش نتوانست آنگونه که باید راضی کننده ظاهر شود.

ویژگی‌ها واقعیت مجازی کروم در قالب نسخه اندروید این مرورگر عرضه شده‌اند و اگر دی‌دریم یا هدست لنوو را دارید، هم اکنون می‌توانید کروم را دانلود کرده و با اجرای مرورگر از منوی هدست، تجربه متفاوت وب گردی با واقعیت مجازی را بچشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی