ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش دیجیاتو از فرایند شتاب دهی همراه اول به استارتاپ ها

شرایط اقتصادی دشواری که امروز در کشور شاهد هستیم، ادامه فعالیت و موفقیت را برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک به مراتب دشوار ساخته است، خصوصاً برای استارتاپ هایی که آسیب پذیر تر از ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

شرایط اقتصادی دشواری که امروز در کشور شاهد هستیم، ادامه فعالیت و موفقیت را برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک به مراتب دشوار ساخته است، خصوصاً برای استارتاپ هایی که آسیب پذیر تر از دیگران هستند. در چنین شرایطی همراه اول برای اینکه بتواند از ایده های نوآورانه حمایت کند، یک مکانیزم شتاب دهی به استارتاپ های جوان راه انداخته است. برای آشنایی با فرایند شتاب دهی همراه اول به غرفه این شرکت در نمایشگاه الکامپ ۹۷ رفتیم، جایی که در سالهای اخیر به بزرگترین میعادگاه استارتاپ های ایرانی تبدیل شده است.

به طور خلاصه، مکانیزم شتاب دهی همراه اول در نخستین قدم از مرحله جذب ایده شروع می شود. اولین اپراتور ایرانی از ۳ روش برای جذب ایده ها استفاده می کند. نخست پرتالی که برای این منظور روی وبسایت همراه اول طراحی شده و تاکنون بیشترین ایده ها را به خود جذب کرده است. روش دوم همایش هایی است که همراه اول برای این منظور برگزار می کند. تا امروز ۴ همایش برای جذب ایده برگزار شده و پنجمی هم به زودی برگزار می شود. در روش آخر هم خود همراه اول برای استخراج ایده های جذاب بازار را رصد می کند.

اما کار اصلی درست بعد از پیدا کردن جذاب ترین ایده ها شروع می شود. بسیاری از این ایده ها در مراحل اولیه هستند و بسیار خام به حساب می آیند. همراه اول برای اینکه این ایده ها را در کوتاه ترین برای تجاری سازی و آغاز فعالیت آماده کند، وارد همکاری با دانشگاه های مختلف شده است. از شما دعوت می کنیم برای آشنایی با فرایند شتاب دهی همراه اول با گزارش ویدیویی کوتاه دیجیاتو همراه شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی