ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خالق لایت کوین به HTC برای توسعه موبایل مبتنی بر بلاکچین کمک خواهد کرد

به تازگی گزارش شده که خالق لایت کوین قصد دارد به شرکت HTC برای ساخت و توسعه موبایل مبتنی بر بلاکچین کمک کند. اخیراً «چارلی لی» با انتشار پستی در توییتر اعلام نموده که با عنوان مشاور به تیم ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

به تازگی گزارش شده که خالق لایت کوین قصد دارد به شرکت HTC برای ساخت و توسعه موبایل مبتنی بر بلاکچین کمک کند. اخیراً «چارلی لی» با انتشار پستی در توییتر اعلام نموده که با عنوان مشاور به تیم توسعه‌ دهنده‌ی تلفن هوشمند Exodus اضافه خواهد شد.

وی در این توییت خاطرنشان نمود:

«من به عنوان مشاور این پروژه فعالیت خواهم کرد تا تلفن هوشمندی مبتنی بر بلاکچین تولید کنم که بتواند از شبکه Lightning به سادگی استفاده کند.»

خالق لایت کوین در ادامه اضافه کرده که بر اساس این همکاری، اسمارت فون شرکت HTC از لایت کوین (LTC) و معاملات بومی آن در شبکه‌ی Lightning پشتیبانی خواهد کرد.

او همچنین به این مطلب اشاره کرد که موبایل جدید HTC به صورت پیش فرض از بیت کوین پشتیبانی خواهد نمود و علاوه بر آن امکان داد و ستد با بسیاری از ارز‌های مجازی برای آن وجود خواهد داشت.

پیش از کمپانی تایوانی HTC که در سال های اخیر حضور چندان موفقی در بازار اسمارت فون نداشته اعلام نمود که در حال توسعه موبایلی به نام Exodus است که از فناوری بلاکچین بهره می برد تا امکان داد و ستد انواع مختلفی از رمزپول ها را فراهم کند.

با افزایش محبوبیت ارزهای مجازی کمپانی های بسیاری در پی توسعه گجت های مخصوص نگهداری و مبادله این ارزها هستند که از این میان می توان به Sugar S11 و Sirin Finne اشاره کرد.

همانطور که می‌دانید پلتفرم بلاکچین شبکه همتا به همتایی است که برای ذخیره سازی تراکنش ها به کار می‌رود و بیشتر شهرت خود را مدیون بیت کوین است.

در این پلتفرم هر تراکنش بلاک جدیدی دریافت می کند که برای اعضای شبکه ارسال می شود. پس از پذیرش اعضا، تراکنش مذکور به زنجیره قبلی اضافه خواهد شد. غیرمتمرکز بودن این زنجیره امکان دخل و تصرف در آن را سخت کرده و از این رو بسیاری آن را زیربنای توسعه فناوری های آتی می دانند.

با این وجود هنوز زمان عرضه‌ای برای این موبایل در نظر گرفته نشده و شرکت HTC هنوز تاریخی برای رونمایی از آن نیز مشخص نکرده است.

 

تماشا کنید: پوست‌ مالتی تاچ بدن انسان را به کنترلر‌هایی از راه دور تبدیل می‌کند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی