ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به تبلت گلکسی تب اس 4 سامسونگ

ساعتی پیش کمپانی سامسونگ از تبلت پرچمدار گلکسی تب اس 4 رونمایی کرد که با شعار «حمل پذیری تبلت، قدرت پی سی» قرار است به رقیبی جدی برای آیپد پرو اپل تبدیل شود. تازه ترین ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۲۵

ساعتی پیش کمپانی سامسونگ از تبلت پرچمدار گلکسی تب اس 4 رونمایی کرد که با شعار «حمل پذیری تبلت، قدرت پی سی» قرار است به رقیبی جدی برای آیپد پرو اپل تبدیل شود. تازه ترین تبلت سامسونگ از چیپست اسنپدراگون 835 به عنوان قلب تپنده بهره می برد و 4 گیگابایت حافظه رم برای آن در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات دستگاه هم می توان به حافظه داخلی 64 یا 256 گیگابایتی، باتری 7300 میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی و سلفی 13 مگاپیکسلی اشاره کرد.

گلکسی تب اس 4 همراه با قلم S Pen از راه می رسد و به صورت خاص برای پلتفرم DeX بهینه سازی شده است؛ پلتفرمی که تجربه کاربری دیوایس های سامسونگ را به پی سی های دسکتاب شبیه می کند. بخش عمده ای از تمرکز سامسونگ هم روی این قابلیت بوده و بهره وری بالا در کنار حمل پذیری آسان، اصلی ترین تمرکز کمپین تبلیغاتی این کمپانی به حساب می آید. گلکسی تب اس 4 قرار است با قیمت پایه 650 دلار از روز 10 آگوست (یا 19 مردادماه) روانه بازار شود. تا آن زمان، شما را به تماشای تصاویر نگاه نزدیک به تازه ترین تبلت سامسونگ دعوت می کنیم.

گلکسی تب اس 4  

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی