ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

بی ام و سایت تولیدی جدیدی در مجارستان راه اندازی می کند

بی ام و خبر از ساخت یک کارخانه جدید در Debrecen مجارستان با هزینه ای در حدود یک میلیارد یورو می دهد. این سایت تولیدی ظرفیت تولید خودرو تا 150 هزار دستگاه در سال را ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۶

بی ام و خبر از ساخت یک کارخانه جدید در Debrecen مجارستان با هزینه ای در حدود یک میلیارد یورو می دهد. این سایت تولیدی ظرفیت تولید خودرو تا 150 هزار دستگاه در سال را دارد و برای برای بیش از 1000 نفر شغل ایجاد می کند.

با شروع به کار این کارخانه مجموع سایت های تولیدی بی ام و در سرتاسر جهان به 18 می رسد که 13 تای آن در اروپا قرار دارد. این رقم با منطق فروش محصولات بی ام و سازگار است زیرا نیمی از فروش سالیانه بی ام و در اروپا است.

همچنان مشخص نیست که چه محصول و یا محصولاتی بر روی این خط تولید قرار خواهند گرفت اما با توجه به این که بی ام و کارخانه هایی در آمریکا و آسیا دارد، این سایت تولیدی خودروهای مناسب سلیقه اروپایی ها را تولید خواهد کرد.

رئیس گروه بی ام و یعنی Harald Krüger می گوید: "با توجه به رشد فروش جهانی شرکت و سرمایه گذاری عظیم در چین، مکزیک و آمریکا هدف خود را بر روی بازار اروپا قرار دادیم تا تعادلی بین بازار آسیا، آمریکا و بازار خانگی مان یعنی اروپا داشته باشیم.

اروپا بزرگ ترین محل تولید خودرو برای ما به شمار می رود. به گونه ای که بیش از یک میلیارد یورو بر روی سایت های تولیدی آلمان سرمایه گذاری کردیم تا آن ها را آماده عصر جدید خودروهای الکتریکی کنیم."

رئیس تولید بی ام و یعنی Oliver Zipse در مورد کارخانه جدید می گوید که هدف ما تولید خودروهای الکتریکی و مدل های محبوب در سایت تولیدی مجارستان خواهد بود. ما به دنبال این هستیم تا تمامی کارخانه هایمان توانایی تولید خودروهای الکتریکی را داشته باشند.

"از آن جا که صنعت خودروسازی به سمت برقی شدن تغییر جهت داده است. این سایت تولیدی جدید استانداردهای جدیدی در زمینه انعطاف پذیری، دیجیتال محور بودن و بهره وری را تعریف خواهد کرد."

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که دقیقا چه زمانی اولین خودرو با نشان بی ام و از این خط تولید خارج خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی