ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جی فورس GTX 1180
تکنولوژی

جشن گیمینگ جی فورس انویدیا در گیمز کام 2018؛ کارت گرافیک GTX 1180 در راه است؟

در ماه گذشته بود که «جن سون هوانگ» مدیر عامل انویدیا اعلام کرد تا معرفی جدیدترین کارت گرافیک ویژه پی سی ها از این کمپانی مدت زمان زیادی باقی مانده. اما به نظر می رسد ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

در ماه گذشته بود که «جن سون هوانگ» مدیر عامل انویدیا اعلام کرد تا معرفی جدیدترین کارت گرافیک ویژه پی سی ها از این کمپانی مدت زمان زیادی باقی مانده. اما به نظر می رسد در ماه آینده میلادی در رویداد گیمز کام 2018 شاهد رونمایی از این محصول باشیم.

به تازگی این شرکت به طور رسمی خبر از جشن گیمینگ جی فورس در تاریخ 20 آگوست (29 مرداد ماه در ساعت 9:30 شب به وقت ایران) داده است. انویدیا خبر از «غافلکیری های جذاب» داده و به همین دلیل شاید شاهد رونمایی از GTX 1180 از سری جی فورس خواهیم بود؛ کارت گرافیکی که مدت ها است منتظرش هستیم.

جی فورس GTX 1180

سری جی فورس 10 در سال 2016 معرفی شده بود و اکنون زمان زیادی از آن موقع سپری شده. به نظر می رسد دلیل این وقفه به پیشرفت های این کارت های گرافیک نسبت به نسل قبلی در زمینه های مرتبط با واقعیت مجازی، گیمینگ و نیز قابلیت های محاسباتی مبتنی بر پردازشگر گرافیکی از جمله معدن کاوی ارزهای مجازی مرتبط باشد.

این خبر می تواند برای آن دسته از گیمرهایی که پول های خود را برای سری جی فورس 11 جمع کرده اند، هیجان انگیز باشد.

پیش از این تصویری منتسب به نسخه اولیه ای از کارت گرافیک آتی انویدیا رویت شده بود که خبر از رم GDDR6 می داد. البته مشخص نبود این کارت به سری جی فورس GTX تعلق دارد یا شاهد بُرد کارتی مبتنی بر پردازشگرهای گرافیکی سری کوادرو یا تسلا بوده ایم. جزئیات منتشر شده در مورد این برد به 12 گیگابایت رم، رابط باس حافظه 384 بیتی، سه درگاه اتصال 8 پین برق و یک درگاه نسل دوم اتصال NVLINK اشاره داشتند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی