ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ عرضه مدل خاکستری رنگ گلکسی نوت 9 را کنسل کرده است

در ماه ژوئن امسال، نخستین اطلاعات درباره رنگ های گلکسی نوت 9 منتشر شد و بنابر گزارش ها، باید منتظر عرضه دستگاه در 5 رنگ مشکی، خاکستری، آبی، مسی و اسطوخدوس می بودیم. اگرچه رنگ ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۱:۱۵

در ماه ژوئن امسال، نخستین اطلاعات درباره رنگ های گلکسی نوت 9 منتشر شد و بنابر گزارش ها، باید منتظر عرضه دستگاه در 5 رنگ مشکی، خاکستری، آبی، مسی و اسطوخدوس می بودیم. اگرچه رنگ های مسی و اسطوخدوس در آن زمان به تایید نرسیده بودند، بعداً رندرهایی رسمی منتشر شد که عرضه گلکسی نوت 9 در این رنگ ها را تایید می کرد. با این حال، در هیچ یک از رندرها خبری از مدل خاکستری رنگ نبود.

حالا گفته می شود که سامسونگ عرضه پرچمدار جدیدش در رنگ خاکستری را به صورت تمام و کمال کنسل کرده است و ظاهراً به همین خاطر بوده که هیچ رندری با این رنگ مشاهده نکرده ایم. اگر این موضوع صحت داشته باشد، دقیقاً مشخص نیست که سامسونگ چه دلایلی برای اتخاذ این تصمیم داشته است.

با در نظرگیری فروش نسبتاً ضعیف گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس نسبت به پرچمداران پیشین، می توان حدس زد سامسونگ به این نتیجه رسیده که رنگ خاکستری، نسبت به آنچه در ابتدا تصور می کرده چندان محبوب نیست. از طرف دیگر، شاید این کمپانی تصمیم گرفته باشد که منابع تبلیغاتی و تولیدی خود را صرف رنگ های منحصر به فرد تری کند که به مرور زمان عرضه می شوند و فروش دستگاه را افزایش می دهند.

در حال حاضر انتظار می رود که گلکسی نوت 9 از روز 24 آگوست (دوم شهریورماه) همراه با تجهیزات جانبی اش روانه بازار شود و بنابر شایعات، پیش فروش آن از روز 14 آگوست (23 مردادماه) آغاز خواهد شد. این دستگاه که تغییرات چندانی نسبت به گلکسی نوت 8 سال گذشته به خود ندیده، همراه با نمایشگر 6.3 اینچی، حافظه رم پایه 6 گیگابایتی و چیپست اسنپدراگون 845 به دست مشتریان می رسد. در ایالات متحده هم چیپست اگزینوس 9810، جایگزین همتای اسنپدراگونی در مدل بین المللی خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی