ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط ویژه فروش سایپا آریو به صورت نقد و اقساط اعلام شد- مرداد 97

به روز رسانی: آخرین شرایط فروش آریو نقد و اقساط سایپا گروه خودروسازی سایپا طرح جدید فروش آریو را آغاز نمود. در این طرح خودروی آریو در دو مدل دنده دستی و دنده اتومات به ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

به روز رسانی: آخرین شرایط فروش آریو نقد و اقساط سایپا

گروه خودروسازی سایپا طرح جدید فروش آریو را آغاز نمود. در این طرح خودروی آریو در دو مدل دنده دستی و دنده اتومات به صورت نقد و اقساط به فروش خواهد رسید.
شرایط ویژه فروش آریو به صورت نقد و اقساط/ مرداد 97:آریو از یک پیشرانه 4 سیلندر به حجم 1.6 لیتر بهره می‌ برد که توان تولید 112 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور بر دقیقه و 151 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 4000 دور بر دقیقه را داراست. میانگین مصرف سوخت این خودرو، توسط سایپا 6.5 تا 7 لیتر در 100 کیلومتر عنوان شده است، درحالیکه عدد واقعی با بنزین ایرانی، بین 7.5 تا 8 لیتر در 100 کیلومتر خواهد بود. نهایت سرعت آریو S300، عدد 170 کیلومتر بر ساعت برآورد می‌شود.فروش آریو

مدل‌های مجهز به جعبه‌دنده‌ی دستی و اتوماتیک این خودرو، از نظر سطح آپشن‌ها متفاوت هستند. حداقل امکانات آریو شامل این تجهزیات خواهد بود: رینگ‌های 15 اینچ با لاستیک‌های 195/65، گیربکس دستی 6 سرعته، فرمان هیدرولیک، ترمزهای دیسکی عقب و جلو، شیشه بالابر برقی چهار سرنشین، چراغ مه‌شکن، گرم‌کن شیشه‌ی عقب، ایموبلایزر و کلید ضد سرقت، خاموشی تاخیری چراغ‌ها پس از پارک خودرو و چراغ‌های LED در عقب.

نمونه‌ی دنده اتوماتیک آریو، دارای نمایشگر لمسی 7 اینچ، ناوبری ماهواره‌ای به زبان فارسی، دوربین و سنسور عقب است. دیگر تفاوت مهم مدل دنده اتوماتیک یا نسخه‌ی دنده دستی، داشتن سانروف برقی است که برای بعضی از هم‌وطنان، جذابیت ویژه‌ای دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amirmohammad Javadi
    Amirmohammad Javadi | ۱۰ مرداد ۱۳۹۷

    دقیقا اسرار خودروساز ها روی خودرو های شکست خورده بی نظیره !
    از کوییک و h220 بگیر تا همین آریو !
    خودرویی که استقبال نمیشه ازش باید بره تا از ضرر جلوگیری کنه !
    نه اینکه عدم فروشش رو با تاکسی کردن وتحمیل کردن به مشتری جبران کنن !

مطالب پیشنهادی