ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آیا بخش بتل رویال به بازی فیفا 19 اضافه می شود؟

چندی پیش شایعاتی مبنی بر اضافه شدن یک حالت جدید به بازی FIFA 19 در فضای مجازی منتشر شد. با توجه به این شایعات، در بازی نامبرده شاهد حالت House Rules خواهیم بود که یک رقابت 11 ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

چندی پیش شایعاتی مبنی بر اضافه شدن یک حالت جدید به بازی FIFA 19 در فضای مجازی منتشر شد. با توجه به این شایعات، در بازی نامبرده شاهد حالت House Rules خواهیم بود که یک رقابت 11 علیه 11 است که شباهت زیادی به مبارزات رایج بتل رویال دارد. در این حالت، هر تیم به ازای هر گلی که می‌زند، یک بازیکن از دست می‌دهد. در پایان رقابت، تیمی برنده خواهد بود که بیشترین گل را زده باشد و همچنین بیشترین تعداد بازیکن را از دست داده باشد.

جدا از این هاحالت Career، یکی از بخش‌های جدا نشدنی سری بازی‌های فیفا بوده است و بازی FIFA 19 نیز از این قاعده مستثنا نیست. البته چندی پیش اطلاعات جدیدی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد حالت Career این بازی مورد انتظار ویژگی‌های بسیاری خواهد داشت که برای اولین بار به این سری بازی‌ها اضافه می‌شوند.

متیو پرایِر، مدیر نوآوری بازی FIFA 19، در مصاحبه‌ی اخیر خود با وبسایت USGamer به گفتگو درباره‌ی این بازی پرداخت. پرایر در بخشی از این مصاحبه گفت سازندگان تلاش بسیاری کردند تا حالت Career این بازی ویژگی‌های جدیدی داشته باشد که تاکنون در سری بازی‌های فیفا دیده‌ نشده‌اند.

بازی FIFA 19

پرایر در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت حالت Career بازی FIFA 19 نسبت به گذشته تغییرات بسیاری به خود خواهد دید که از مهم ترین آن‌ها می‌توان به اضافه شدن لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد. او گفت اضافه شدن این لایسنس به آن‌ها اجازه داده است تا رویدادها و سکانس‌های جدیدی را به بازی اضافه کنند. علاوه بر این، کاربران قادر خواهند بود تا لباس مربی خود را برای شرکت در مصاحبه‌های خبری شخصی سازی کنند.

طبق صحبت‌های پرایر، ویژگی‌های جدید حالت Career در بازی FIFA 19 به همین موارد ختم نمی‌شود. کاربران در حین مصاحبه‌ها می‌توانند از میان چندین گزینه‌ی مختلف، پاسخ مورد نظر را به سوالی که مطرح شده انتخاب کنند. با توجه به توضیحات ارائه شده، این قابلیت جدید به کاربر اجازه می‌دهد تا به روش دلخواهش مصاحبه‌ها را مدیریت کند.

در پایان، لازم به ذکر است که FIFA 19 در تاریخ 6 مهر برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. البته نسخه‌ آزمایشی پیش از آن و در تاریخ 29 شهریور تنها برای مشترکان سرویس EA Access در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی