ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ترکیب پابجی و وین‌گلوری در Survival Heroes؛ بتل رویال با طعمی عجیب

بتل رویال آن‌قدر محبوب شده که سازندگان از هر روشی سعی می‌کنند این سبک را در عنوان‌شان جای دهند؛ اکتیویژن حساب ویژه‌ای روی بتل رویال کال آو دیوتی جدید باز کرده است، شایعات نشان می‌دهند ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

بتل رویال آن‌قدر محبوب شده که سازندگان از هر روشی سعی می‌کنند این سبک را در عنوان‌شان جای دهند؛ اکتیویژن حساب ویژه‌ای روی بتل رویال کال آو دیوتی جدید باز کرده است، شایعات نشان می‌دهند راک استار هم تصمیم دارد یکی از حالت‌های آنلاین رد دد ردمپشن 2 را به این سبک اختصاص دهد و حتی در فیفا 19 نیز شاهد بخشی با قوانین الهام گرفته از بتل رویال هستیم.

محبوبیت زیاد بتل رویال ترکیب‌های عجیب و غریبی را به وجود آورده و Survival Heroes نیز یکی از همین ترکیب‌های متفاوت است. البته Snail اولین استودیویی نیست که «موبا+بتل‌ رویال» را عملی می‌کند و پیش از آن سازندگان دیگری بودند که این ایده را برای خود به ثبت رساندند.

با این حال Survival Heroes نخستین بازی (یا یکی از اولین بازی‌های) گوشی به حساب می‌آید که تمام مکانیزم‌هایش روی همین ایده سوار شده و این مسئله در کنار نام استودیوی توسعه دهنده بازی را به یکی از عناوین کنجکاو برانگیز این روزهای صنعت بازی‌های موبایل تبدیل کرده است. اما آیا Survival Heroes توانسته به اندازه ایده عجیب و غریبش موفق ظاهر شود؟

تا اینجا که همه چیز شبیه به بقیه بازی‌های بتل رویال به نظر می‌رسد.

کسانی که با دو سبک موبا و بتل رویال آشنا هستند، در همان ثانیه‌های اول با Survival Heroes کنار می‌آیند. بازی شصت بازیکن را با امکانات کم و برابر در محیط رها می‌کند و آن‌ها باید با گشت و گذار آیتم های بیشتری به دست بیاورند. در پایان هر کسی که بتواند بقیه را کشته و از این جهنم جان سالم به در ببرد پیروز می‌شود.

این از قوانین سبک بتل رویال که در بازی حضور دارند اما نقش موبا این وسط چیست؟ در Survival Heroes چند اسلحه با کلاس مختلف وجود داشته و هر کدام از اسلحه‌ها دارای سه قدرت متفاوت هستند. در این بین اگر دشمنان بیشتری بکشید، تجربه یا همان لول شخصیت اصلی افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه آن نیز قدرت‌های ویژه اسلحه‌ها قوی‌تر می‌شوند.

استودیوی Snail Games سری معروف Taichi Panda را در کارنامه خود دارد.

بازی‌های سبک موبا با دو ویژگی اهمیت استراتژی در خود را افزایش داده‌اند: یکی اینکه تمام هیروها (شخصیت‌های بازی که پیش از شروع مسابقه انتخاب می‌کنید) دارای توانایی‌های خاصی (معمولا چهار قدرت متفاوت) هستند و به همین خاطر بازی با هر کدام از آن‌ها تجربه‌ای متفاوت را به وجود می‌آورد. در کنار این مسئله، آیتم‌هایی که می‌توانید بخرید نیز نقش زیادی در پیروزی دارند.

بنابراین باید همیشه بهترین انتخاب را داشته باشید و با خریدهای بیهوده، پتانسیل‌های هیروها را از دست ندهید. در Survival Heroes خبری از هیروهای مختلف نیست و همه با یک شخصیت معمولی کارشان را آغاز می‌کنند. در همین راستا سازنده برای اینکه اهمیت استراتژی عنوانش را همچنان حفظ کند، از ایده اسحه‌هایی با کلاس‌های مختلف استفاده کرده است.

منطقه بازی پنج برابر بزرگ‌تر از عناوین سبک موبا است. 

در واقع سازنده برای افزایش اهمیت برنامه ریزی در عنوانش، بیشتر تمرکزش را روی تجهیزات‌هایی که به دست می‌آورید گذاشته و هر چند این مسئله باعث شده تا بازی به اندازه عناوین موبا استراتژی محور نباشد ولی باز این ایده تجربه مبارزه با هر کدام از اسلحه‌ها و زره‌ها را لذت بخش کرده است.

Survival Heroes فعلا در مرحله آزمایشی به سر می‌برد و با توجه به اینکه تا عرضه مود بتل رویال Arena of Valor باقی مانده، بازی به خوبی می‌تواند جای خالی آن را پر کند. فقط انتظارات‌تان را مشخص کنید؛ Survival Heroes بیش از آنکه عنوانی در سبک موبا باشد، اثری بتل رویال است و همین مسئله برای کسانی که به دنبال پیچیدگی‌های موبا هستند احتمالا نا امیدکننده خواهد بود.

Survival Heroes

Survival Heroes

سازنده: Snail Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 320 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی