ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لندن بهاری را در تریلر جدید Forza Horizon 4 ببینید [تماشا کنید]

روز گذشته استودیو Playground Games و مایکروسافت طی برنامه ای از فصل بهار بازی Forza Horizon 4 رونمایی کردند. با دیدن این ویدیو مشخص می شود که رنگ بندی محیط همانند حس و حال زیبای ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

روز گذشته استودیو Playground Games و مایکروسافت طی برنامه ای از فصل بهار بازی Forza Horizon 4 رونمایی کردند. با دیدن این ویدیو مشخص می شود که رنگ بندی محیط همانند حس و حال زیبای فصل بهار تغییر می کند و جنس مسابقات نیز با گذشته متفاوت خواهد بود.

مناظر زیبای لندن در کنار موسیقی متن زیبای بازی و کنترل روان بازی باعث شده تا صحنه های دلنشینی در این ویدیو خلق شوند و انتظار بیشتر از پیش برای تجربه Forza Horizon 4 سخت تر از گذشته باشد. همانطور که طی کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 اعلام شد. مسابقات این بازی در جریان 4 فصل جریان خواهند داشت و هر کدام از فصل ها جدا از جلوه های بصری متفاوت، مسابقات مختلف و منحصر به فردی را در خود جای داده اند.

همچنین مطابق با چیزی که در این ویدیو قابل مشاهده است و صحبت های سازندگان، وسعت لندن در Forza Horizon 4 فوق العاده زیاد بوده و سعی شده تا هر کدام از ساختمان ها با یکدیگر متفاوت باشند. البته دیگر منطقه بازی به اندازه لندن بزرگ نیست اما آن جا هم از معماری مختص به خود بهره برده و ویژگی های بصری فوق العاده ای دارد.

در ضمن به تازگی مشخص شده که کاربران می توانند توسط راه های گوناگونی در بازی کسب درآمد کرده و از آن برای بهبود بخشیدن به اتوموبیل های خود استفاده کنند. در همین راستا چندی پیش مایکروسافت اعلام کرد که پرداخت های درون برنامه ای جایی در Forza Horizon 4 نخواهند داشت و این موارد حتی از Forza Motorsport 7 هم حذف خواهند شد.

فورزا هورایزن 4 در تاریخ 10 مهر سال جاری برای ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. همچنین می توانید ویدیویی از زمستان چشم نواز این بازی را از اینجا تماشا کنید. انتظار می رود طی نمایشگاه گیمزکام 2018 اطلاعات بیشتری در رابطه با این عنوان منتشر شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی